Advertisement

گلابی زلفیں: موسم گرما کا فیشن

June 23, 2019
 

مشہور ہالی ووڈ اداکارہ ہیلن ملر جب اس برس کانز فلم فیسٹیول کے ریڈ کارپٹ پر جلوہ گر ہوئیں تو73 برس کی عمر میں بھی ان کے گلابی بال اس بات کی غمازی کررہے ہو تھے کہ دل ہونا چاہئے جوان ، عمروں میںکیا رکھا ہے۔ اب آپ چاہے ٹیلر سوئفٹ کی طرح ٹوئنٹیز میںہوںیا سیئنا ملر کی طرح تھرٹیز میں، کیٹ ہڈسن کی طرح فورٹیز میںہوں یا جولیا رابرٹس اور سلمیٰ ہائیک کی طرح ففٹیز میں، آپ گلابی بالوںکی طرح کہیں بھی اپنی شخصیت کا گہرا اثر چھوڑ سکتی ہیں۔ گلابی زلفوں کا ٹرینڈتو کافی عرصہ سے چل رہا ہے لیکن 2019ء میں یہ مشہور اداکارائیں آپ کو اس بات پر مجبور کردیں گی کہ پنک ہیئر اسٹائل سے بہتر ان گرمیوںمیں کوئی اور اسٹائل نہیں ہے۔

اگر آپ کے بال بلونڈ ہیں تب تو آپ کو اپنے بال گلابی کرنا چنداں مشکل نہیںہوگا لیکن فیشن کلر کو برقرار رکھنابھی آسان نہیںہوتا کیونکہ یہ ہمیشہ کیلئے نہیںرہتا اس لیے اس کو دیرپا برقرار رکھنے کیلئے ایک پگمنٹ شیمپو اور کنڈیشنر استعمال کرنا یا سیلون جاکر گلابی رنگ کو ریفریش کروانا چاہئے۔

اگرآپ کے بال برائون ہیںتو انہیں گلابی رنگ کروانا مشکل ہو گاکیونکہ گلابی رنگ کرنے سے پہلے ان بالوں کارنگ ہلکا کرنا ہوگا تاکہ گلابی رنگ نمایاں طور پر نظر آئے۔ آپ کیٹ ہڈسن کی طرح پیسٹل لُک اپناناچاہیں یا کیٹی پیری کی طرح برائٹ نیون پنک ، اب وقت آگیاہے کہ کچھ نیا کرکے دکھایا جائے ۔ آئیںہم ہالی ووڈ کی گلابی بالوں والی کچھ حسیناؤں سے ملوائیں۔

سلمیٰ ہائیک

اگر آپ سلمیٰ ہائیک کو گلابی زلفوں کے ساتھ دیکھیں تو شاید اسے پہچان نہ پائیں، اور ایساہی کانز فلم فیسٹیول کے لنچ کے دوران ہوا جب سلمیٰ اپنے نئے انداز کے ساتھ جلوہ گر ہوئی ۔ سلمیٰ کی ہیئر کلرسٹ نے پہلے اسے ایک پلاٹینم کلرڈ وگ پہنا کر اسے راضی کیا ۔ سلمیٰ ویلہ کلر ٹچ استعمال کرتی تھی جو زیادہ عرصے تک اپنے رنگ برقرار رکھتاتھااوراس کیلئے سلمیٰ گلوس یا ٹونر بھی لگاتی تھی تا کہ بالوںکو پنک ٹون مل سکے۔ سلمیٰ نے بالوں کی جڑوں کو گہرے گلابی رنگ سے رنگا تاکہ بالوںکا رنگ ظاہری طور پر قدرتی محسوس ہو۔

ٹیلر سوئفٹ

ٹیلر سوئفٹ نے بال تو گلابی کروالئے لیکن ہیئر اسٹائل 90ءکی دہائی کا اپنالیا۔ اس برس کے ہارٹ ریڈیو میوزک ایوارڈ ز میں شرکت کیلئے جب ٹیلر تقریب میں پہنچیں تو ہر کوئی ان کے گلابی بالوں والے فیشن کو سراہ رہاتھا۔پاپ پرنسز کا نیالُک اس لیے بھی پرفیکٹ لگ رہاتھا کیونکہ اس نے زرق برق ستاروںوالا ڈریس جو پہن رکھا تھا۔

جولیا رابرٹس

جب جولیا رابرٹس جمی کیمل کے اسٹوڈیومیں آئیںتو وہ گلابی بالوںکےساتھ اپنے بالکل نئے سراپے سے غضب ڈھارہی تھیں۔

ہالی ووڈ میں جولیا رابرٹس کی سادگی مشہور ہے اسی لئے ہر کوئی امریکن بیوٹی کو دیکھ کر دم بخود رہ گیا۔ جولیا اپنے ریگولر لُک کے ساتھ اپنے گلابی بال لہلہارہی تھی اور اپنے نئے فیشن کو انجوائے کررہی تھیں۔

کیٹی پیری

کیٹی پیری کو اپنا انداز تبدیل کرنا تھا تو اس نے نہ صرف بال گلابی کیے بلکہ اپنا آئی میک اپ بھی پنک کرلیا اور گیم چینجر بن گئی۔ لہراتے بل کھاتے بال اس پر بہت جچ رہے تھے اور بلاشبہ وہ کوئی شرمیلی لڑکی تو ہے نہیں کہ اس قسم کے نت نئے فیشن اپنانے سے ہچکچائے۔

کیٹ ہڈسن

کیٹ ہڈسن کے پاس بھی پنک بالوں کو اپنانے کی وجہ تھی ۔ کیٹ ہڈسن نے بریسٹ کینسر مہینے کے دوران اس مسئلے کی آگاہی کیلئے بالوں کو گلابی کروایا تھااور کیٹ کو یہ آئیڈیا اس کے بیٹے رائڈرا نے دیا تھا۔ اس کے بیٹے نے کہا کہ امی میرے پاس چھاتی کے سرطان کی آگاہی کے حوالے سے ایک آئیڈیا ہے۔

کیٹ نے کہا ، ٹھیک ہےکر گزرو تو اس کے بیٹے نے خود ہی اس کے بالوں کو پنک کلر سے ڈائی کردیا۔

کم کرڈیشیان

کِم نے اپنے ایپ میںگلابی بالوں کے بارے میںلکھا تھا ۔ پھر وہ اپنے ہیئر اسٹائلسٹ کرس ایپلیٹون کے ساتھ ایک مہینے تک بحث کرتی رہی کہ وہ اس رنگ کو کروائے یا نہیں۔ پھرا س نے فیصلہ کرلیا ۔ کم کے بال پہلے سے ہی بلونڈ تھے ، اس لئے اسے کوئی پریشانی نہیںہوئی۔ جب و ہ صبح جاگی تو اپنے گلابی با ل دیکھ کر پرجوش ہوگئی۔


مکمل خبر پڑھیں