| |
Home Page
جمعہ 26 ربیع الاوّل 1439ھ 15 دسمبر2017ء
November 29, 2017 | 11:33 pm

سومنات کے دورے میں راہول نےخودکوغیر ہندوظاہر کیا،بی جے پی

Rahul Gandhi Somnath Visit He Was Shown There Non Hindu Visitor Bjp

Rahul Gandhi Somnath Visit He Was Shown There Non Hindu Visitor Bjp

بھارت کے ہندووٴں میں سومنات کی جنگ شروع ہوگئی ہے اور بی جے پی نے الزام لگایا ہے کہ کانگریس کے ہونے والے صدر راہول گاندھی نے سومنات کے دورے کے دوران خود کو رجسٹر میں ہندو نہیں لکھا۔

Rahul-Somnath-222

وزیر اعظم مودی تو راہول گاندھی کے نانا تک پہنچ گئے انہوں نے ٹوئٹ میں الزام لگایا کہ جواہر لال نہرو سومنات کے مندر کی تعمیر نو کے خلاف تھے لیکن سردار پٹیل نے یہ مندر تعمیر کرایا ۔

Rahul-Somnath333

آج راہول گاندھی نے سومنات کا دورہ کیا تو بی جے پی نے ہنگامہ مچا دیا اور کہا کہ راہول کی نیت خراب ہے دوسری جانب کانگریس نے بھرپور جوابی کارروائی کرتے ہوئے اپنی توپوں کا رخ وزیر اعظم مودی کی طرف کردیا اور ایک دوسرا رجسٹر پیش کیا جس میں بہت سوں کے نام نان ہندو کے طور پر لکھے ہوئے ہیں۔

مودی نے راہول گاندھی کا مذاق اڑاتے ہوئے کہا کہ راہول کو تاریخ کا کوئی علم نہیں ہے واضح رہے کہ سومنات کے مندرپر محمود غزنوی نے سترہ حملے کیے تھے۔ بھارت میں سومنات اور دوارکا دو بڑی تیرتھ گاہیں ہیں ان میں کاشی اور ہمالہ بھی شامل ہیں ۔

Rahul-Somnath444

بی جے پی کے ترجمان نے الزام لگایا ہے کہ راہول گاندھی نے مذہب کے ساتھ کھلواڑ کیا ہے اور وہ جس طرح دیوتاؤں کے سامنے ہاتھ باندھ کر کھڑے تھے وہ مصنوعی پن ہے ۔ کانگریس کا کہنا ہے کہ بی جے پی جھوٹ بول رہی ہے اور راہول نے اپنے نام کے آگے شیو بھگت لکھا تھا ۔