آپ آف لائن ہیں
جمعہ 7؍ شوال المکرم 1439ھ 22؍ جون2018ء
Namaz Timing
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
Fully Ready To Cooperate Provincial Govt For Restoration Of Peace Prime Minister

وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا ہے کہ وفاقی حکومت بلوچستان میں بحالی امن کے لئے صوبائی حکومت سے ہر ممکن تعاون کے لئے تیار ہے۔

ان خیالات کا اظہار وزیراعظم نےگورنر ہاوس کوئٹہ میں امن و امان سےمتعلق اعلی سطح کااجلاس کی صدارت کے موقع پر کیا، اجلاس میں وزیراعلی نواب ثناء اللہ زہری،کمانڈرسدرن کمانڈلیفٹیننٹ جنرل عاصم باجوہ اوردیگرحکام بھی شریک تھے۔

x
Advertisement

اجلاس میں وزیراعظم کو بلوچستان میں امن وامان کی صورتحال سےمتعلق بریفنگ دی گئی، اس موقع پر وزیر اعظم نے کہا کہ بلوچستان میں بحالی امن کے لئے سیکورٹی فورسز کی قربانیاں رائیگاں نہیں جائیں گی ،وفاقی حکومت صوبے میں بحالی امن کے لئےصوبائی حکومت سے ہر ممکن تعاون کے لئے تیار ہے۔

اجلاس میں وزیر اعلی بلوچستان نواب ثناءاللہ زہری نے کہاکہ بلوچستان میں ماضی کی نسبت امن وامان کی صورتحال بہت بہتر ہے، صوبے میں دہشت گردوں کی کمر توڑ دی ہے، رہے سہے عناصر کا خاتمہ کر کےصوبے کی عوام کو خوشیاں لوٹائیں گے۔

اس سے قبل وزیراعظم شاہدخاقان عباسی گورنرہاوس پہنچے جہاں ان کو پولیس کےچاق وچوبند دستے نے سلامی دی، اجلاس سے قبل وزیراعظم شاہدخاقان عباسی سے وزیراعلی بلوچستان نواب ثناءللہ زہری کی ملاقات بھی ہوئی، ملاقات میں بلوچستان کی مجموعی صورتحال سمیت مختلف امورپربات چیت ہوئی۔

Chatاپنی رائے سے آگاہ کریں