آپ آف لائن ہیں
اتوار 4؍رمضان المبارک 1439ھ 20؍مئی 2018ء
Namaz Timing
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن

میئر لندن صادق خان نے دہلی میں شدید دھند کے دوران انسداد فضائی آلودگی نیٹ ورک کا افتتاح کردیا ہے جس کے ذریعے دنیا بھر کے شہروں میں خراب ہوتی ہوئی فضاکے معیارکو بہتر کرنے کیلئے طریقہ کار تلاش کئے جائیں گے۔

صادق خان نے دہلی کے ’’مہاراجہ آگرا سین‘‘ پبلک اسکول اور اکشردھام مندر کا دورہ کیا جبکہ میئر لندن آج پاکستان آئیں گے ۔

x
Advertisement

Sp-Report_01

غیرملکی ذرائع ابلاغ کے مطابق بڑھتی ہوئی فضائی آلودگی سے نمٹنے کےلئے سی40نیٹ ورک کے تحت قائم ہونے والے ’’ایئر کوالٹی نیٹ ورک‘‘ کی سربراہی میئر لندن صادق خان کے ساتھ ساتھ بنگلور کے میئر آر سمپتھ راج بھی کریں گے ۔ فضائی آلودگی کے مسئلے پر ملکر کام کرنے کے فیصلے کا اعلان نئی دہلی میں میئرز کی جانب سے منعقدہ اجلاس میں کیا گیا۔

سی 40لندن، پیرس، لاس اینجلس اور کوپن ہیگن جیسے اہم شہروں پر مشتمل ایک نیٹ ورک ہے جو گرین ہائوس گیسز کے اخراج میں کمی کیلئے ملکر کام کرتا اور ایسے ماڈلز تیار کرتاہے جو دیگر شہر وں اور وہاں کی حکومتوں کےلئے قابل قبول ہوں۔

Sp-Report_02

اس موقع پر میئر لندن صادق خان کاکہناتھاکہ فضائی آلودگی ایک عالمی مسئلہ ہے جو لاکھوں افراد کی جان کےلئے نقصان دہ ہے اورصرف ملکر کام کرنے سے ہی ہم اس صحت کے عالمی مسئلے کو شکست دے سکیں گے۔

انہوں نے کہاکہ انہیں فخر ہے کہ لندن اور بنگلور نئی ’’ایئرکوالٹی پارٹنرشپ ‘‘کی سربراہی کریں گے ، ہم دنیا بھر کےاہم شہروں اور دہلی میںبھی کام کرنے کی امید رکھتے ہیں۔

Sp-Report_03

قبل از یں صادق خان نے دہلی کے ’’مہاراجہ آگرا سین‘‘ پبلک اسکول کا دورہ کیاجہاںانہو ں نے فضائی آلودگی کے بارے میں پڑھنے والےطلبہ و طالبات سے ملاقات کی۔

صادق خان آج (بدھ)کو واہگہ کے راستے پاکستان آئیں گے۔ واہگہ بارڈر پر میئر لاہور کرنل (ر) مبشر جاوید اور دیگر ان کا پرتپاک استقبال کریں گے۔ بتایا گیا ہے کہ پاکستان آمد کے بعد میئر لندن وزیراعلیٰ پنجاب محمد شہباز شریف سے ملاقات کر کے دو طرفہ تعاون بڑھانے کے حوالے سے تبادلہ خیال کریں گے۔

Sp-Report_04

ان کے اعزاز میں لاہور میٹرو پولیٹن کارپوریشن کی جانب سے ثقافتی شو اور عشائیے کا اہتمام بھی کیا جائے گا، صادق خان لاہور کے علاوہ وفاقی دارالحکومت اسلام آباد اور کاروباری شہر کراچی کا دورہ بھی کریں گے۔

​​
Chatاپنی رائے سے آگاہ کریں