آپ آف لائن ہیں
جمعرات5؍ذوالقعدہ 1439ھ19؍جولائی 2018ء
Namaz Timing
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن

بالی ووڈ اداکارہ انوشکا شرما اور بھارتی کرکٹر ویرات کوہلی کی شادی میں صرف ایک دن کا باقی لیکن جناب ان لوو برڈز کو شادی کی ابتداء میں ہوگا کچھ اختلافات اور مشکلات کا سامنا۔

انوشکا شرما اور ویرات کوہلی کی شادی کی خبریں میڈیا پر آنے کے بعد جہاں اُنکے مداحوں کو اس شادی کا بے صبری سے انتظار ہے وہیں بھارتی ماہرِ نجوم بھی اس جوڑے کی شادی کے حوالے سے بھرپور پیشن گوئیاں دے رہے ہیں۔ بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق بھارتی نجوم مالوو بٹ نے اپنے ایک انٹرویو میں انوشکا شرما اور ویرات کوہلی کی شادی کے حوالے سے کہنا تھا کہ یہ شادی دونوں کی زندگی میں جہاں خوشیاں لائی گی وہیں دونوں کو ابتداء میں پروفیشنل اور ذاتی زندگی میں توازن رکھنا ہوگا ورنہ آپس میں اختلافات اور مشکلات کا سامنا کرنا پڑے گا۔

واضح رہے بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق بالی ووڈ اداکارہ انوشکا شرما اور بھارتی کرکٹ ٹیم کے کپتان ویرات کوہلی کی شادی12دسمبر کو اٹلی کے شہر ٹیسکنی کے محل میں ہوگی جبکہ شادی کی تقریبات کا باقاعدہ آغازبھی ہوگیا ہے جس میں صرف خاص مہمانوں کو مدعو کیا گیا ہے۔ا ن تمام خبروں کے بعد اب دونوں کے مداحوں کو اُنکی شادی کا بے صبری سے انتظار ہے۔

Chatاپنی رائے سے آگاہ کریں