آپ آف لائن ہیں
بدھ 8؍ شعبان المعظم 1439ھ 25؍ اپریل2018ء
Namaz Timing
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
x

پاکستانی ٹی وی ڈراموں اور بالی ووڈ فلم ’رئیس‘ میں شاہ رخ خان کی ہیروئن کا کردار ادا کرنے والی نامور ایکٹریس ماہرہ خان نے اس عزم کا اظہار کیا ہے کہ انہیں زینب جیسی ہر بچی کو انصاف دلانا ہے۔ یہ ہر انسان کی اخلاقی ذمے داری ہے کہ زینب کے لئے آواز اٹھائے جبکہ انصاف کی غرض سے ارباب اختیار کو بھی آگے آنا ہوگا، ان کی یہ ہم سے بڑی ذمے داری ہے۔

ماہرہ خان پاکستان پریس کلب کےباہرواقعہ زینب کے خلاف ہونے والے مظاہرے میں شریک تھیں۔ میڈیا سے بات کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ’ہم بہت مضبوط ہیں، زینب کا قاتل ایک ہے اور ہم بہت سارے ہیں۔ ہمارے اندر اتنی پاور ہے کہ ہم سب مل کر زینب کو انصاف دلاسکتے ہیں۔ ‘

x
Advertisement

روزانہ کی بنیاد پر ننھی بچیوں کے ساتھ ہونے والی زیادتی کا مستقل حل کیا ہوگا؟؟ اس سوال کے جواب میں ماہرہ کا کہنا تھا کہ’ہمیں قصور جیسے واقعے کو شرم سے منسلک نہیں کرنا بلکہ اس بارے میں بات کریں اور اپنے بچوں کوبھی بات کرنا سیکھائیں۔‘

انہوں نے مزید کہا کہ اسکولوں کو بھی اس معاملے پراہم کردار ادا کرنا ہوگا جبکہ اسکولوں کے زریعےہی بچوں میں ہراسگی سے بچنے کا شعور پیدا کیا جاسکتا ہے۔

ان کا مزیدکہنا تھا کہ ان موضوعات پر ڈرامہ اور فلم انڈسٹری نے بہت کام کیا ہے جن میں ڈرامہ سیریل ’اُڈاری‘ اورفلم’ ورنہ‘ کی مثال ہمارےسامنے ہے۔ آگے بھی بچوں کے خلاف ہونے والے جنسی جرائم کے خلاف کام ہوتا رہے گا۔

​​
Chatاپنی رائے سے آگاہ کریں