آپ آف لائن ہیں
جنگ ای پیپر
جمعرات6؍ ربیع الاوّل 1440ھ 15؍نومبر2018ء
Namaz Timing
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن

س۔میں نے ایف ایس سی پری میڈیکل کیا ہے،کیا آپ براہ کرم مشورہ دے سکتے ہیں کہ کون سی فیلڈ میرے لئے بی ایس بائیو کیمسٹری یا بی ایس فوڈ اینڈ ٹیکنیکل میں مناسب ہو گی؟ میں آپ کے مشورے اور کیریئرسوال وجواب کو بہت پسند کرتا ہوں۔ (ابوبکر۔ ملتان)
ج۔محترم ابوبکر، اگر آپ کیمسٹری اور حیاتیات میں اچھے ہیں توآپ میڈیکل اینڈ الائیڈ سائنسز میں کیریئر بنانے میں دلچسپی رکھتے ہیں، پھر آپ بائیو کیمسٹری یا شاید آلوکولر حیاتیات کا انتخاب کریں۔جن علاقوں میں کیریئرز کے مواقع موجود ہیں جن میں نئے وائرس اور ترقی کے پھیلنے پر غور کیا جا رہا ہے، جو اس علاقے میں ہوتے ہیں۔تاہم، فوڈ ٹیکنالوجی بھی ایک ابھرتا ہوا مضمون ہے، لیکن اسکے مواقع پاکستان میں نسبتاً محدودہیں۔
س۔محترم عابدی صاحب، میں 10ویں گریڈ کا ایک طالب علم ہوں۔میں نے اپنے 9ویں گریڈ میں 92 فیصد نمبر حاصل کئےہیں۔میں حیاتیات کا طالب علم ہوں اور میں الجھن میں ہوں کہ مجھے اپنے حتمی امتحان سے فارغ ہونے کے بعد انجنیئرنگ یا میڈیکل میں سے کس کا انتخاب کرنا چاہئے؟ سر میں ریاضی میں اچھا ہوںاور میں میڈیکل اور انجینئرنگ کے شعبوں میں بھی اچھا کام کر سکتا ہوں۔مجھے کمپیوٹر میں کافی دلچسپی ہے لیکن ایک مضمون کے طور پر کمپیوٹنگ مجھے پسند نہیں ہے۔میری ماں نے مجھے مستقبل میں

میڈیکل منتخب کرنے کا مشورہ دیاہے۔آپ میری رہنمائی فرمائیںکہ میں اپنے میٹرک کے بعدکس مضمون کومنتخب کروں۔میں آپ کے جواب کا انتظار کروں گا۔شکریہ (محمد سعد۔لاہور)
ج۔ڈیئر محمد سعد، اگر آپ ریاضی اور حیاتیات میں مضبوط ہیں تو میںآپ کو مشورہ دیتا ہوں کہ آپ پری میڈیکل مضامین جاری رکھیںاور ایم بی بی ایس میں سخت محنت کریں۔اگر آپ MBBS میں ناکام رہتے ہیں تو دوسرے باہمی حیاتیات / حیاتیاتی علوم کو دیکھیںجو بہتر مواقع ہیں۔میڈیکل مقابلے کے کورس سے انجینئرنگ کا مقابلہ کم از کم ہے اور اگر آپ کہتے ہیں کہ آپ کا ریاضی مضبوط ہے۔تو انجینئرنگ یونیورسٹی میں داخلہ لینا آپ کےلئے آسان ہوگا۔یہ ضروری ہے کہ آپ صحیح انجینئرنگ کا فیصلہ کریں اور آپ اپنی پہلی ترجیح الیکٹرانک مواصلات یامیکاٹرونکس کو دے سکتے ہیں۔
س۔میرے بیٹے نے اپنے ماسٹرز ایم پی اے میں 3 سی جی پی اے کے ساتھ، اسلامیہ یونیورسٹی بہاولپور سے 2017 میں مکمل کیا ہے۔اس نے نوکری کے لئے درخواست کی ہے لیکن کوئی بھی اس کی خدمات حاصل کرنے کا خواہاں نہیں ہے۔اس کو تجربے یا ملازمت کیلئے کہاں جانا چاہئے؟ کیا وہ مزید مطالعے کے لئے بیرون ملک جا سکتا ہے؟ اس کی تعلیمی اہلیت کا اسکوپ کہاں ہے؟ اس نے بی کام بھی کیا ہوا ہے۔یقینی طور پر، آپ کی ماہرانہ رائے اور رہنمائی اس کی مایوسی کم کرے گی۔آپ کے جواب کا انتظار رہے گا۔(طارق محمود۔ بہاولپور)
ج۔محترم طارق محمودصاحب، آپ کے بیٹے کے لئے ایک ملازمت تلاش کرنا ضروری ہے اور ہاں میں متفق ہوں کہ اس کو حاصل کرنے میں وقت لگے گا۔میں آپ کے علاقے (بہاول پور) میں ملازمت کے مواقع کی معلومات فراہم کرنے سے قاصر ہوں لیکن مجھے یقین ہے کہ کئی صنعتوں اور بزنس وہاں ایسے ہیںجن کو عوامی ایڈمنسٹریٹر کی خدمات کی ضرورت ہوتی ہے۔مجھے لگتا ہے کہ آپ کا بیٹا MPA کا انتخاب کرناچاہتا ہے۔ کچھ تحقیق کر نے اور اپنے کیریئر کے بارے میں کچھ کرنے کیلئے؟ اس کے ساتھ ہی ایک انٹرنشپ تلاش کرنابھی ضروری ہے۔یہ انٹرنشپ سیلری اور بغیر سیلری کے ہو سکتی ہے لیکن وہ اسے ایک اچھا سی وی اور انٹرویو کی تیاری کرنے اور ایک اچھی آرگنائزیشن کو قائل کرنے کے قابل کرسکتی ہے۔
س۔معزز عابدی صاحب السلام علیکم! میرا نام محمد اقبال ہے اور میں نے 2004 میں بی اے کیا ہے اور پھر نجی شعبے میں اپنا کام شروع کیا اورالحمدا للہ اب میں نے بی ایس ایس (HR) 2017میںمکمل کرلیا ہے۔سر میں مجھے اپنی اگلی تعلیم کے بارے میں آپ کی مدد کی ضرورت ہے کیونکہ میں سپلائی چین یا HR میں ایم ایس کرنا چاہتا ہوں۔میں ایڈمنسٹریشن کے سیکشن میں 2011 سے سپروائزر کے طور پر کام کر رہا ہوں۔دوسرا، میری چھوٹی بہن نے 77 فیصد نمبروں کے ساتھ ایف ایس سی پریس میڈیکل امتحان پاس کیا ہے اور اب ماشاء اللہ وہ بی ایس سی (کیمسٹری، زولوجی اور بوٹنی) میں پڑھ رہی ہے لیکن کسی وقت وہ یہ کہتی ہے کہ وہ ایف سی کے بعد ایک عام نرس بننا چاہتی ہے لیکن پرائیویٹ سیکٹر میں بھاری فیس کی وجہ سے ہم اسے آگے نہیں پڑھا سکتے اور اس کے77%نمبروں کی وجہ سے اس کو کہیں ایڈمیشن نہیں مل سکتا ۔ براہ کرم ہمیں مشورہ دیں کہ وہ مستقبل کے لئے کون سے ماسٹرپروگرام میں کونسا مضمون منتخب کرے۔خدا آپ کو اچھی صحت سے نوازے۔ شکریہ۔
(محمد اقبال ۔ فیصل آباد)
ج۔ڈیئر اقبال صاحب،میں سمجھتاہوںکہ ہیومن ریسورس میں 4 سالہ ڈگری حاصل کرنے کے لئے آپ نے بہت محنت کی ہے۔اگر آپ سپلائی اور لوجیسٹکس کی اہمیت کو سمجھتے ہیں تو سپلائی چین مینجمنٹ میں ایک ڈگری ہیومن ریسورس میں بیچلر کی یقینی طور پر آپ کے لئے زیادہ کیریئر کے مواقع فراہم کریگی۔یہ فیصلہ آپ کا ہے جیسا کہ میں نہیں جانتا کہ آپ کس قسم کی مینجمنٹ میں سپروائزر کے طور پرکام کررہے ہیں؟ اگر اس نوکری کے لئے سپلائی چین مینجمنٹ میں مزید قابلیت کی ضرورت ہے تو میں یقینی طور پر سفارش کروں گا کہ آپ سپلائی چین مینجمنٹ میں ایم ایس سی کریں۔

Chatاپنی رائے سے آگاہ کریں