آپ آف لائن ہیں
جنگ ای پیپر
جمعرات6؍ ربیع الاوّل 1440ھ 15؍نومبر2018ء
Namaz Timing
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن

بیکہمگھم پیلس ( شاہی بکنگھم پیلس نہیں بلکہ وکٹوریہ اور ڈیوڈ بیکہم کا گھر ) کے اندر کی تصویریں انسٹا گرام پر شیئر کی گئی ہیں ، جو صرف 31.5 ملین پائونڈ کا ہے اوران کے گھر میں استعمال ہونےو الی کافی مشین کی قیمت صر ف2700پائونڈ یعنی 4لاکھ 30 ہزار پاکستانی روپے ہے!

مغربی لند ن میں ڈیوڈ اور ان کی اہلیہ وکٹوریہ اپنے چار بچوں کے ساتھ ایک شاندار مینشن میں رہتے ہیں۔ جہاں یہ فیملی 2016ء میں مقیم ہوئی اور اس کی تزئین نو پر 8ملین پائونڈ خرچ کرڈالے ۔

ڈیوڈ اور وکٹوریہ کی جائیدادایک مضافاتی علاقے کوٹسوولڈ میں بھی ہے۔جب یہ فیملی شہری زندگی سے گھبرا جاتی ہے تو سکون بھرے دن گزارنے وہاں کی راہ لیتی ہے۔ آئیں ان کے لندن والے مینشن کی سیر کرتے ہیں :

اینٹرنس

گھر کے داخلی دروازے میں ایک سیاہ رنگ کی لوہے کی بنی کینوپی ہے ، جس میں زبرست قسم کی لائٹس لگی ہے۔ راستے میں کریم اور سیاہ رنگ کے ٹائلز لگے ہیں جو اس گھر کی اینٹرنس کو منفرد بناتے ہیں ۔ فرش اتنا چکنا ہے کہ پھسل جانے کا خطرہ رہتاہے ، لیکن لگتا ہے بیکہم فیملی اس کی عادی ہو چکی ہے۔

دالان (Hallway)

اینٹرینس سے شروع ہونے والے بلیک اینڈ وائٹ ٹائلز دالان تک یک رنگی تاثر دیتے ہیں ، لیکن پورے دالان میں دیواروں پر لگی مختلف اقسام کی لائٹس ایک الگ ہی منظر پیش کرتی ہے۔ اس کے ساتھ ہی لمبا چوڑا زینہ پہلی منزل پر لے جاتاہے ، زینہ چڑھتے ہوئے ایک اچٹتی ہوئی نگاہ آپ گارڈ ن پر ڈال سکتے ہیں ۔ وکٹوریہ ایک فیشن ڈیزائنر ہے تو اس کا گھر بھی اس کے ذوق کی غمازی کرتاہے ۔ ایک محراب نما راہداری آپ کو دوسرے کمرے میں لے جائے گی اور چلتے ہوئے آپ اپنے سرپر موجود شاندار فانوس کو قطعی نظر انداز نہیں کرسکتے ۔

لِونگ روم

لِونگ روم آپ کو گھر میں داخل ہوتے ہی نظر آئے گا ، جس میں ایک بہت بڑی کھڑکی دکھے گی ، جو ایک آراستہ و پیراستہ غار کا انداز پیش کرتی ہے۔ یہ کمرہ قدرتی کریم رنگ سے سجا ہوا ہے۔ چھت سے لے کر فرش تک شاندار قسم کے پردے اور کریم رنگ کا لیمپ اس کمرے کی رونق بڑھاتے ہیں۔ کمرے کی ایک دیوار پر پھول پتوں والا وال پیپر کمرے کے رنگوں کو جِلا بخشتا ہے ۔ یہیں پر آپ کو کریم رنگ کاہی آتش دان ملے گا، جس کے پاس بیٹھ کر بیکہم فیملی سردیوںکو انجوائےکرتی ہے۔ یہاں کا فرش عمدہ قسم کی لکڑی سے بنایا گیا ہے۔

آرام گاہ

ڈیوڈ اور وکٹوریہ کے پاس آرام کرنے کیلئے ایک اور بھی جگہ ہے۔ بڑی کھڑکی کے پاس دو آرام دہ آرم چیئرز ہیں ، جن کے درمیاں لکڑی سے بنی میز ہے جس پر رکھے گلدان میں ہر وقت تازہ پھول آپ کو نظر آئیں گے ، اور ساتھ ہی پیرس کی مہنگی سینٹڈ موم بتی کمرے کو مہکارہی ہوتی ہے۔

باورچی خانہ

وکٹوریہ سے زیادہ یہاں مسٹر بیکہم پائے جاتے ہیں ،اور جدید ترین اپلائنسز کو استعمال کرتے ہوئے نت نئے کھانے بناتے ہیں ،یہاں آپ کو پتلے سیاہ رنگ کے کیبنیٹس دکھائی دیںگے ۔ دراصل یہ کچن ہی بیکہم فیملی میں خاصے کی چیزہے۔ لکڑی کے بنے شیلف اضافی اسٹوریج دیتے ہیں اور ان کے اندر قطار در قطار روشنیاں کچن کو او ر بھی خوبصورت بنادیتی ہیں۔ بیک گرائونڈ میں آپ مشہور کمپنی کا ٹوسٹر اور فلیٹ اسکرین ٹی وی بھی دیکھ سکتے ہیں، جو ڈیوڈ اور وکٹوریہ کوکھانے پکانے کے دوران تفریح پہنچاتاہے۔

کچن کے درمیان ایک بڑا سا آئی لینڈ ہے ، جس میں اضافی کھانا تیارکرنے کیلئے ایک اوون ہے ۔ اس جوڑے نے کچن میں بہترین اپلائنسز رکھ چھوڑے ہیں اور جیسا اوپر ذکر ہوا ، مہنگی ترین کافی مشین بھی یہیں موجود ہے۔

ڈائننگ روم

بیکہم فیملی کا ڈائننگ روم بھی لکڑی کے فرش پر مشتمل ہے جو گرائونڈ فلور تک چلا گیاہے۔ یہاں پر بھی لکڑی کا بڑا سا ڈائننگ ٹیبل ہے جس کے ارد گرد بینچیں لگی ہیں تاکہ ڈیوڈ اور وکٹوریہ اور ان کے چاروں بچے ایک ساتھ مل کر کھانا کھاسکیں۔ ڈائننگ ٹیبل پر بھی آپ کو وکٹوریہ کے پسند کردہ تازہ پھولوں سے سجے گلدان نظر آئیں گے،دوسرے گھرانو ں کی یہاں پر بھی ان کے بچوں کے ڈھیروں کھلونے اور گیمز بکھرے نظر آئیں گے۔ سب سے چھوٹے بیٹے ہارپر کا تواپنا ٹوائے کچن ہے ۔ ایک بےبی کوٹ گڑیوں سے بھرا ہے ، ساتھ ہی وکٹوریہ کی اونچی ایڑی والے بےشمار شوز موجود ہیں۔

گارڈ ن

گارڈن میں کافی بڑا سوئمنگ پول ہے ۔ ایک طرف بچے کیمپنگ کرتے ہیں۔ درختوں پر لالٹین اور روشنیا ں لٹکی رہتی ہیں۔ 

دن ہو یا رات پورا خاندان سکون و آرام کیلئے یہیں پایا جاتاہے ۔

باتھ روم

یہیں پر میک اپ کرنے کی بہت ساری تصاویر وکٹوریہ انسٹا گرام پر شیئر کرتی ہے۔ یہ بالکل ہوٹل باتھ روم جیسا ہے، چاروں طرف ماربل ، ایک بڑا آئینہ اور یہاں پر بھی تازہ پھولوں سے سجا گلدان آ پ کو دکھائی دے گا۔ 

Chatاپنی رائے سے آگاہ کریں