آپ آف لائن ہیں
جنگ ای پیپر
پیر 12؍جماد ی الثانی 1440ھ 18؍فروری 2019ء
Namaz Timing
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن


فرانس کے دار الحکومت پیرس میں اردو ثقافتی دن کا جشن منایا گیا جس میں طلباء ،اساتذہ، فرانسیسی سول سوسائٹی کے ارکان اور میڈیا کے افراد نے بڑی تعداد میں ثقافتی دن میں شرکت کی۔

فرانس میں سفیر پاکستان معین الحق نے تقریب میں بطور مہمان خصوصی شرکت کی، سفیرمعین الحق نے خطاب میں کہا کہ انلاکوکے اردو سیکشن کی کامیابی سے اردو ثقافتی دن کے دوسرے ایڈیشن کو کامیابی سے منظم کرنے کی کوشش کی، اور خاص طور پر مختلف ادبی، ثقافتی اور سماجی واقعات میں ان کی حوصلہ افزائی کے لئے اردو سیکشن کے فرانسیسی طلباء کا شکریہ ادا کیا.

انہوں نے کہا کہ یہ واقعہ اردو کی دنیا کی ایک بڑی زبانوں کے طور پر اردو کو فروغ دینے میں مدد کرے گی اور اردو زبان سیکھنے کے لئے فرانسیسی طلباء کے درمیان مزید دلچسپی پیدا کرے گی۔

فرانس میں اردو زبان کو فروغ دینے کے لئے پاکستان سے متعلق سفارتخانے کی کوشش کو اجاگر کرتے ہوئےسفیر نے کہا کہ حال ہی میں سفارتخانے میں فرانس کے نوجوان طالب علموں کے لئے فرانس اور پاکستان کے سفارت خانے نے دیۓ ترقی کے ہمان (EPDH) کو مشترکہ طور پر اردو کلاسوں کا آغاز کیا ہے۔

فرانس میں پہلی بار پیرس کے.اس سے قبل، مسٹر شاہزمان انچارج اردو سیکشن INALCO سفیر کا استقبال کرتے ہوئے کہا کہ انلکو واحد فرانسیسی تعلیمی ادارہ تھا جہاں اردو نے رسمی طور پر سکھایا تھا۔

انہوں نے کہا کہ اردو تعلیم میں اردو سرٹیفکیٹ (دو تعلیمی سال؛ ہفتے میں سات گھنٹے)، اردو ڈپلومہ (تین سال) اور ایک اعلی ڈپلومہ (چار سال) شامل ہیں۔

اپنے دورے کے دوران، سفیر نے بھی نائب صدر انلاکو کے ساتھ جین فرانکوس حیات کے ساتھ ملاقات کی اور ان کے ساتھ اردو سے فرانسیسی طلباء کے لئے اختیاری زبان کے طور پر اردو کو مزید فروغ دینے کے طریقوں اور ذرائع سے گفتگو کی. انہوں نے انلاکو لائبریری کے لئے اردو ادب کے کچھ مشہور کتابیں بھی پیش کی ہیں۔

Chatاپنی رائے سے آگاہ کریں