آپ آف لائن ہیں
جنگ ای پیپر
جمعرات19؍شعبان المعظم 1440ھ 25؍ اپریل 2019ء
Namaz Timing
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن

بھارتی فلم انڈسڑی کی معروف اداکارہ کنگنارناوت بالی ووڈ کی سب سے زیادہ معاوضہ لینے والی اداکارہ بن گئی ہیں جوآئندہ اپنی آنے والی فلم کے لیے 24 کروڑ روپے وصول کریں گی۔


بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق اداکارہ کنگنا رناوت کی اگلی فلم بھارتی سیاست دان ’جے للتا‘ کی بائیوپک ہے جس میں وہ جے للتا کا کردار ادا کریں گی۔ جے للتا بھارتی ریاست ’تامل ناڈو‘ کی وزیر اعلیٰ اور سابقہ اداکارہ تھیںجو 2015 میں اس دنیا سے رخصت ہوچکی ہیں۔

کنگنا رناوت نے اپنی سالگرہ کے موقع پر میڈیا سے گفتگوکرتے ہوئے بتایا کہ ’یہ میرے لیے اعزاز کی بات ہے کہ میں ایک ایسی شخصیت کی بائیوپک کر رہی ہوں جس نے اداکاری اور سیاست دونوں میدانوں میں لوگوں کوبہت فائدہ پہنچایا ہے۔‘ اس کے علاوہ انہوں نے کہاکہ یہ فلم تامل اور ہندی دونوں زبانوں میں نشر کی جائے گی۔

دوسری جانب انہوں نےیہ بھی بتایا کہ جے للتا کی یہ بائیوپک تامل میں’Thalaivi‘ جبکہ ہندی میں ’Jaya‘ کے نام سے ریلیز کی جائے گی۔

واضح رہے جے للتا کی بائیوپک کے ہدایت کار اے ایل وجے ہیں جبکہ کہانی وجیندرپرساد نے لکھی ہے۔

بھارتی سیاست دان جے للتا کی زندگی پر بننے والی اس فلم کے لیے اداکارہ کنگنا رناوت نے 24 کروڑ روپے معاوضہ لینے کا فیصلہ کیا ہےاور اس طرح وہ بالی ووڈ میں سب سے زیادہ معاوضہ لینے والی پہلی اداکارہ ہونگی۔

Chatاپنی رائے سے آگاہ کریں