آپ آف لائن ہیں
جنگ ای پیپر
پیر18؍ ربیع الثانی 1441ھ 16 دسمبر 2019ء
Namaz Timing
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
تازہ ترین
آج کا اخبار
کالمز

’کبھی نہیں سوچا تھا کہ نک سے شادی کرونگی‘

بالی ووڈ کی دیسی گرل پریانکا چوپڑا نے انکشاف کرتے ہوئے بتایا ہے کہ انہوں نے کبھی بھی نہیں سوچا تھا کہ وہ نک جونس سے شادی کریں گی۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق اداکارہ پریانکا چوپڑانے ایک انٹرویو کے دوران اپنے شوہر گلوکار نک جونس کے حوالے سے اہم انکشاف کرتے ہوئے کہا ہے کہ ’میں نے یہ کبھی نہیں سوچا تھا کہ میں نک سے شادی کروں گی مگر اُن کے خلوص کی وجہ سے مجھے اپنا فیصلہ بدلنا پڑا۔‘

پریانکا نے انٹرویو میں مزید بتایا کہ جب نک نے مجھے شادی کا کہا تو کئی بار ایسا ہوا کہ میں اپنےکیرئیر کو لے کر کافی خوفزدہ تھی مگر نک نے ہر دفعہ میری حمایت کی اور ہمیشہ میرے کام میں مداخلت نہ کرنے کے وعدے کیے ، جس نے میری سوچ کو بدلنے پر مجبور کردیا اور میں اُن سے شادی کے لیے مان گئی۔

انہوں نے کہا کہ میں ہمیشہ سےایک ایسی انسان رہی ہوں جو اپنے فیصلے لینے میں کافی جلد بازی سے کام لیتی ہے مگر نک نے مجھے ہمیشہ غلط ثابت کیا۔

واضح رہے کہ پریانکا چوپڑا نے ان خیالات کا اظہار نیویارک میں منعقدہ ’و یمن ان دا ورلڈ‘ کے ایونٹ میں کیا ہے، اس کے علاوہ انہوں نے اپنی طلاق کے حوالے سے تمام افواہوں کی تردید بھی کی ہے اور کہا کہ وہ خوش حال شادی شدہ زندگی گزار رہی ہیں۔

انٹرٹینمنٹ سے مزید