آپ آف لائن ہیں
جنگ ای پیپر
اتوار 23؍ذوالحجہ 1440ھ 25؍اگست 2019ء
Namaz Timing
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن

بالی ووڈ اداکارہ عالیہ بھٹ نے فلم کلنک سے متعلق بات کرتے ہوئے کہا ہے کہ ضروری نہیں کہ ہمیشہ سورج ہی چمکے، کبھی کبھی بارش بھی ہوتی ہے۔


بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق بالی ووڈ کی دلکش اداکارہ عالیہ بھٹ نے ممبئی میں گزشتہ روز ہونے والے ’کرٹکس چوائس فلم ایوارڈز‘ کے موقعے پر اپنی فلم کلنک کی باکس آفس پر ناکامی کے حوالے سے بات کی ہے۔

انہوں نے کہا ہےکہ اس انڈسٹری میں ہر کوئی اپنی بہترین کارکردگی پیش کرنے کی کوشش کرتا ہے اور ہم وہ ہی کرتے ہیں جس کی خواہش کرتے ہیں، کبھی محنت رنگ لے آتی ہے اور کبھی نہیں۔

عالیہ نے کہا کہ ہمیں ناکامیوں سے سیکھنا چاہیےاور بکھرے ٹکڑوں کو اُٹھا کر آگے بڑھنا چاہیے۔ انہوں نے یہ بھی کہا ہے کہ ضروری نہیں ہمیشہ سورج ہی چمکے، کبھی کبھی بارش بھی ہوتی ہے۔ بس یہ ہم سب کے لیے ایک سبق ہے۔

واضح رہے کہ فلم کلنک کی پروموشن کے دوران اس کی جس قدرتعریف کی گئی تھی، اُس حوالے سے یہ ناظرین کی توقعات پر پوری اُترنے میں ناکام رہی۔

چند روز قبل ریلیز کی گئی یہ فلم پہلے 5دنوں میں صرف 66 کروڑ کا بزنس کرنے میں کامیاب رہی ہے جبکہ اس فلم نے ریلیز کے پہلے روز 21 کروڑ بھارتی روپے کمائے تھے، بزنس میں کمیکی وجہ اس پر منفی تبصرے کیے جارہے ہیں۔

اداکارہ عالیہ بھٹ نے فلم کلنک میں ’روپ‘ نامی لڑکی کا مرکزی کردار ادا کیا ہے، فلم کے دیگر مرکزی کرداروں میں بالی ووڈ کے مشہور اداکار ورن دھوان، سوناکشی سنہا، ادتیہ رائے کپور، مادھوری ڈکشٹ اور سنجے دت جیسے بڑے نام شامل ہیں۔

انٹرٹینمنٹ سے مزید
ویڈیو رپورٹس سے مزید