آپ آف لائن ہیں
بدھ15؍ محرم الحرام1440ھ 26؍ستمبر2018ء
Namaz Timing
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن

س۔آپ ایک اچھے کیرئیر کونسلر ہیں۔میں نے 91%نمبروں کے ساتھ میٹرک کا امتحان پاس کیا ہے۔ براہ مہربانی مجھے مشورہ دیں کہ کراچی میں انجینئرئنگ کے لئے کونسا بہترین گورنمنٹ کالج ہے؟ ( ایشا ۔ کراچی)


ج۔کراچی میں بہت سے اچھے کالج موجود ہیں لیکن یہ اس پر منحصر ہے کہ آپ کراچی کے کس علاقے میںرہتی ہیں اورکس طرح کے کالج میں داخلہ لینے کی خواہشمند ہیں۔ بہتر ہوگا کہ آپ اپنے قریبی علاقہ میں موجود کالجوں کا دورہ کریں اور معلومات حاصل کریں۔میری معلومات کے مطابق چند کالج گورنمنٹ اسلامیہ سائنس کالج، جمشید ٹائون، پاکستان شپ آنر کالج، نارتھ ناظم آباد، ڈی ایچ اے ڈگری کالج فار ویمن، اپوا گورنمنٹ کالج فار ویمن، گلبرگ وغیرہ ہیں۔


س۔میں فائنل سیمسٹر کی ا سٹوڈنٹ ہوںاورمیں آپ کے ا سکارلرشپ کی ورکشاپ میں شرکت کر چکی ہوں۔اس ورکشاپ میں آپ کی طرف سے دی گئی معلومات کے مطابق میں نے تمام ویب سائٹس میں اسکارلرشپ کے بہت سے مواقع دیکھے لیکن ابھی شاید میںا سکارلر شپ کے لئے اہل نہیں۔ براہ مہربانی رہنمائی فرمائیں کہ ماسٹر یا ایم فل کی اسکالرشپ کے لئے میں کب اور کہاں اپلا ئی کر سکتی ہوں؟(روبینہ ۔ ٹوبہ ٹیک سنگھ)


ج۔ اسکالرشپس مختلف اقسام، نوعیت اور اہمیت کی حامل ہوتی ہیں جیسا کہ مکمل اسکالر شپ، جزوی اسکالرشپ، میرٹ کی بنیاد پر اسکالرشپ وغیرہ لیکن ضروری یہ ہے کہ آپ فائنل سیمسٹر مکمل کرنے کے بعد ہمیںاپنی تمام تعلیمی اسناد ارسال کریں۔ ہمارا ادارہ آپ کے کوائف اور اسناد کو مدنظر رکھتے ہوئے آپ کو بہتر طور پر اسکالرشپ کے حوالے سے رہنمائی فراہم کر سکے گا کہ آپ کے لئے کب اور کہاںا سکالرشپ کے مواقع موجود ہیں۔


س۔ میں نے میکینیکل ٹیکنالوجی میں گجرات یونیورسٹی سے گریجویشن کی ہے اور اب میں چائنیز اسکالرشپ کونسل کی جانب سے پاور انجینئرئنگ اور انجینئرئنگ تھرموفزکس ، ماسٹرز کے کورس کے لئے منتخب ہوگیا ہوں۔کیا یہ میرے کیرئیر کے لئے بہتر ہوگااور اس کے بعدمیں آسٹریلیا سے اسی شعبہ میں ا سکالرشپ پر پی ایچ ڈی کے مواقع حاصل کر سکوں گا؟ (نصیر جٹ۔گجرات)


ج۔ سب سے پہلے تو میں آپ کو اسکالرشپ ملنے پر مبارکباد پیش کرتا ہوں۔ پاور انجینئرئنگ اور انجینئرئنگ تھرموفزکس یہ سب ابھرتے ہوئے مضامین ہیں اور آپ کا یہ انتخاب درست فیصلہ ہے ۔ ماسٹر کی تعلیم حاصل کر لینے کے بعد میراآپ کو یہ مشورہ ہوگا کہ آپ چند سال کام کرنے کا تجربہ حاصل کریں، اس دوران آپ کو یہ علم ہو جائے گا کہ آپ کے لئے پی ایچ ڈی میں ریسرچ کے لئے کونسا مضمون بہتر رہے گا جس میں آ پ کی دلچسپی بھی ہو۔


س۔ میں آپ کے کالم باقاعدگی سے پڑھتی ہوں۔ میں نے 92%نمبروں کے ساتھ میٹرک اور 82%نمبروں کے ساتھ FSc کیا ہے اور اب میں پنجاب یونیورسٹی سے فنانس میں BBAکر رہی ہوں جس میں میرا CGPAتاحال 3.58برقرار ہے لیکن میں فیصلہ نہیں کر پا رہی کہ مجھے آگے اسی شعبہ کو جاری رکھتے ہوئے فنانس میں یا کسی اور مضمون میں MBAکرنا چاہئے؟ اور مجھے مستقبل میں کیرئیر کے حوالے سے بہتر انتخاب کا مشورہ دیں کیونکہ میں اس کے بعد اسی شعبہ میں Freelanceیا کاروبار کرنا چاہتی ہوں۔ (ثمرہ۔ لاہور)


ج۔میں دیکھتاہوں کہ آپ پڑھائی میں خوب محنت کر رہی ہیں جس کی وجہ سے آپ کا CGPAبھی اچھا ہے۔ فنانس مینجمنٹ اور کاروبار کے حوالے سے ایک اچھا شعبہ ہے اور خاص طور پر فنانشل مینجمنٹ، اسٹاک اور ٹریڈنگ کے شعبہ میں کیرئیر کے بہت سے مواقع موجود ہیں۔ سرکار ی اور پرائیوٹ مالیاتی ادارے ہمیشہ مالی انتظام کے ماہرین کی تلاش میں رہتے ہیںخاص طور پر جن کو اقتصادیات،مالی خطرات اور Actuarial science میں بھی عبور حاصل ہو۔میں آپ کو مشورہ دوں گا کہ آپ آگے ماسٹر کرنے کیلئے Finance & Accounting, Finance & Economics, یا Financial Risk Management میں MScکرنے کے بارے میں سوچیں۔

Chatاپنی رائے سے آگاہ کریں