آپ آف لائن ہیں
پیر3؍صفر المظفّر 1442ھ 21؍ستمبر 2020ء
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
Jang Group

جمائما کو کس بات کا خطرہ ہے؟

لاک ڈاؤن ختم ہونے کے بعد برطانیہ میں اسکول کُھلنے پر وزیر اعظم پاکستان عمران خان کی سابقہ اہلیہ جمائما گولڈ اسمتھ کا کہنا ہے کہ ہمیں ابھی بھی عالمی وبا کورونا وائرس کا خطرہ در پیش ہے۔

مائیکرو بلا گنگ سائٹ ٹوئٹر پر ٹوئٹ کرتے ہوئے جمائما گولڈ اسمتھ نے لکھا کہ ’برطانیہ میں لاک ڈاؤن کے بعد اسکول کھل گئے اور میں خود بہت سے بچوں کو جانتی ہوں جنہیں اسکول سے واپس گھر بھیج دیا گیا ہے کیونکہ اُنہیں نزلہ زکام جیسی علامات ظاہر ہورہی تھیں۔‘

جمائما نے اپنے ٹوئٹ میں لکھا کہ ’ علامات ظاہر ہونے پر بچوں کو 2 ہفتے کے لیے قرنطینہ کرنے کا حکم بھی دیا گیا ہےاور ساتھ ہی اُن کے والدین کو بھی اُن سے الگ تھلگ رہنے کے لیے کہا گیا ہے۔‘

یہ بھی پڑھیے: جمائما کا تمام پاکستانیوں کے لیے محبت بھرا سلام

اُنہوں نے افسردگی کا اظہار کرتے ہوئے لکھا کہ ’چونکہ ہمارے پاس کوئی ٹیسٹنگ سہولت موجود نہیں ہے تو یہ جاننے کا کوئی طریقہ نہیں کہ وہ علامات کورونا وائرس کی ہیں یا پھر سردی کی وجہ سے نزلہ زکام ہورہا ہے۔‘

جمائما کے ٹوئٹ پر مدیحہ انصاری نامی صارف نے اُن سے سوال کیا کہ اگرچہ ٹیسٹنگ سہولت دستیاب ہیں، اگر علامات پر شبہ ہے تو کیا نیشنل ہیلتھ سروسز آپ کے دروازے پر کِٹ بھیج سکتا ہے؟

صارف کے سوال پر جمائما نے کہا کہ ’اب کوئی ٹیسٹنگ سہولت دستیاب نہیں ہے۔‘

ایک اور صارف نے جمائما کے ٹوئٹ پر اپنا ردعمل دیتے ہوئے لکھا کہ ’ہوسکتا ہے کہ اسکول دوبارہ بند کردیے جائیں۔‘

صارف کے اس ردعمل پر جمائما نے کہا کہ ’میں یہ سوچتی نہیں ہوں لیکن یہ ایک بہترین آپشن ہے۔‘

خیال رہے کہ عالمی وبا کورونا وائرس کے پیش نظر گزشتہ 6 ماہ سے لگے لا ک ڈاؤن کو دُنیا بھر کے کئی ممالک میں ختم کردیا گیا ہے جس کے بعد تعلیمی سرگرمیوں کا بھی آغاز کردیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ جمائما اور عمران خان کی شادی 1995 میں ہوئی تھی، جمائما نے عمران خان کے ساتھ 1995 سے 2004 تک 9 سال لاہور میں گزارے۔

جمائما اور عمران خان کے 2 بیٹے سلیمان اور قاسم ہیں، جو اس وقت لندن میں زیر تعلیم ہیں اور اپنی والدہ جمائما گولڈ اسمتھ کے ہمراہ رہتے ہیں۔

خاص رپورٹ سے مزید