ماریہ شراپوا نے ہارورڈ بزنس اسکول میں داخلہ لے لیا | Daily Jang News
| |
Home Page
بدھ 03 شوال المکرم 1438ھ 28 جون 2017ء
June 30, 2016 | 01:47 pm
ماریہ شراپوا نے ہارورڈ بزنس اسکول میں داخلہ لے لیا

Maria Sharapora Takes Admission In Business Havard School

Maria Sharapora Takes Admission In Business Havard School
ٹینس کوئن ماریہ شراپوا تو ڈوپنگ کے باعث دو سال کے ٹینس کورٹ سے باہر ہوگئیں ،اپنے آپ کو مصروف رکھنے اور ٹینس کو مس نہ کرنے کےلئے انہوں نے ہارورڈ بزنس اسکول میں پڑھنے کا فیصلہ کیا لیکن دوسری طرف ومبلڈ ن میں موجود کھلاڑی اور آفیشلز کا رویہ حیران کن نظر آیا۔

زیادہ تر پلیئرز کہتے ہیں کہ ماریہ مغرور تھیں ،انہیں کوئی مس نہیں کررہا،آؤٹ آف سا ئٹ،آؤٹ آف مائنڈ ، یہ محاورہ آج کل ماریہ شراپوا پر فکس بیٹھ رہا ہے جو ٹینس کورٹ سے دو سال کےلئے معطل ہوئیںتو ساتھی پلیئر کی نظروں سے بھی اوجھل ہوگئیں ۔

سال کا تیسرا گرینڈ سلم ومبلڈن، لندن کے آل ٹینس کلب میں جاری ہے، وہاں موجود پلیئرز سے پوچھا گیا کہ کیا پوسٹر گرل ماریہ شراپوا کہ نہ ہونے سے فرق پڑا،تو سلواکیہ کی ڈومینیکا سبلکووا کا کہنا تھا کہ وہ ایک ناپسندیدہ شخصیت تھیں ،مغروراور خود پسند،وہ کسی کو ہیلو بھی نہیں کرتیں تھیں ،میں انہیں بالکل مس نہیں کررہی ۔

پولینڈ کی اگنیسکا رڈوانسکا کا کہنا تھا کہ یہ سوال تو فینز سے کرنا چاہیے ،وہ اچھی کھلاڑی تھیںلیکن ٹینس کورٹ میں شاید زیادہ مقبول نہیں،سابق کوچ نکی بولیٹری کا کہنا تھا کہ ومبلڈ ن ماریہ کے بغیر ادھورا ہے ،وہ نہ صرف خوبصورت تھیں بلکہ ایک اچھی کھلاڑی تھیں۔

دوسری طرف شیرا پوا نےدو سالہ پابندی کا صحیح استعمال کرنے کا فیصلہ کرلیا ہے،انہوں نے ہاروڈ بزنس اسکول میں ایڈمشن لے لیا ہے اور جلد ایک بزنس گریجویٹ کے طور پر جانی جائیں گی۔