آپ آف لائن ہیں
پیر6؍رمضان المبارک 1442ھ 19؍اپریل2021ء
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
Jang Group

سینیٹ انتخابات پرانے طریقہ کار کے مطابق ہی منعقد کرانے کا فیصلہ

سینیٹ انتخابات پرانے طریقہ کار کے مطابق ہی منعقد کرانے کا فیصلہ 


اسلام آباد(ایجنسیاں)وقت کی کمی کے باعث الیکشن کمیشن نے بدھ کو (آج )ہونے والے سینیٹ انتخابات پرانے طریقہ کار کے مطابق ہی منعقد کر انے کا فیصلہ کیا ہےاورکہاہے کہ سپریم کورٹ کی رائے پر عملدآمد کے لئے تین رکنی کمیٹی قائم کردی ہے۔

سینیٹ انتخابات میں ٹیکنالوجی کے استعمال کے حوالہ سے کمیٹی چار ہفتے میں اپنی سفارشات مرتب کرے گی‘الیکشن کمیشن نے سینیٹ انتخابات کو آزادانہ، منصفانہ ، غیر جانبدارانہ اور شفاف بنانے کے لئے مختلف اداروں پر مشتمل نگراں کمیٹی جبکہ کمپلینٹ مینجمنٹ سسٹم اور کرپٹ پریکٹس روکنے کیلئے خصوصی مانیٹرنگ سیل بھی قائم کر دیا ہے۔ 

الیکشن کمیشن کی جانب سے جاری بیان کے مطابق سینیٹ انتخابات کو آزادانہ اور شفاف بنانے کے لئے الیکشن کمیشن ، ایف بی آر، نیب ،ا سٹیٹ بینک اور نادرا کے نمائندوں پر مشتمل نگرانی کمیٹی قائم کی گئی ہے جو الیکشن کمیشن کو مختلف حکومتی اداروں کی جانب سے ضروری معلومات اور ریکارڈ کی فراہمی اور جہاں ضروری ہو تفتیش کرنے کے بعد اپنی رپورٹ پیش کرنے کی پابند ہے تاکہ ہر قسم کی انتخابی بدعنوانی کا تدارک کیا جا سکے۔

الیکشن کمیشن سیکرٹریٹ میں خصوصی مانیٹرنگ سیل بھی قائم کر دیا ہے تاکہ الیکشن ایکٹ 2017 کی دفعہ 167 کے تحت دی گئی کرپٹ پریکٹس کو روکا جا سکے۔ یہ سیل 24 گھنٹے کام کررہا ہے ۔

اہم خبریں سے مزید