آپ آف لائن ہیں
جنگ ای پیپر
ہفتہ 8 ؍ربیع الاوّل 1440ھ 17؍نومبر2018ء
Namaz Timing
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
گھر کو جدید کیسے بنایا جائے

جب آپ اپنے گھر یابنگلے کو جدید بنانے کا تصور کرتے ہیں تو آپ کیا سوچتے ہیں؟ یہی ناں کہ منفرد طرز کی سجاوٹ، فرنیچر اور پھولوں کی پردے کے ساتھ گھر کی جدت مکمل ہو جاتی ہے- 

آرام دہ اور پرسکون اندرونی سجاوٹ جس پر آپ کے اہلِ خانہ کو فخر ہو گا، تاہم، یہ بھی ممکن ہے کہ آپ نے خبروں کو سنا ہو کہ گھر ایسی جگہ نہیں ہے جہاں اچھا ذوق مر جاتا ہے! آج کے بنگلے سجیلے اور وضع دار ہیں، ان کی وسیع ترتیب اور عام طور پر بڑے باغات کی موجودگی جن سے سبزے کی چادر آنکھوں کو تراوٹ دیتی ہے، اس قسم کی جائیداد کے لئے آج کل کا بڑا ٹرینڈ ہے۔گھر کو منفرد انداز سے دیکھنے کی توقع سب کوہوتی ہے۔ 

اگرآپ گھر یا بنگلے کو جدید خطوط میں ڈھالنے کے لیے بحالی کی منصوبہ بندی کررہے ہیں،تو اس امر کو یقینی بنائیں کہ اس میں تمام جدید ضروریات شامل ہوں۔ چاہے جدت کا یہ عمل آپ خریدو فروخت کے لیے کررہے ہوںیا اپنے گھر یا بنگلے کو اپ ڈیٹ(تبدیل) کرنے کے خواہاں ہوں تویہ تجاویزاس سفر میں آپ کی مدد کریں گی۔

بیرونی حصہ کو اپ ڈیٹ کریں

کہتے ہیںپہلا تاثر آخری تاثر ہوتا ہےاس لیےکسی بھی فرد کی پہلی توجہ آپ کے گھر کے بیرونی سمت ہوتی ہے اس لیے آپ گھر کے باہری حصےپر توجہ دیں۔ یہ آپ کے بنگلے کے سامنے کے حصے کو دلکش بنانے کے لیے پینٹ کی ایک سادہ کوٹ ہوسکتی ہے، یا نمی اور بوسیدگی کے اثرات کم کرنے کے لیے ممکنہ طور پر نئی چھت کی تعمیر ہوسکتی ہے،کیوں کہ ابتدائی مرمت آپ کو آنے والی دنوں میں بوسیدگی کے اثرات کی پریشانی سے بچائے گی۔

مزید برآں، اپنے باغ کو زیادہ تر نفیس بنانے کے لئے آرائش کا عمل مت بھولیے گا۔بڑے گھروں کی رونق بڑے باغات ہوتے ہیں، جو گھر یا بنگلے کو مرکزی خصوصیت کا حامل بناتے ہیں. اپنے گھر کی بیرونی جگہ میں زیادہ سے زیادہ کشادگی کے لیے اس میں جدید عرشہ یا ایک صحن شامل کر سکتے ہیںاور اگر آپ اپنے باغٖ کو فطرت کے مزید رنگوں سے سجانا چاہتے ہیں تو جڑی بوٹیوں اور سبزیوں سے مزید پائیدار بنا سکتے ہیں۔اس طرح اس میںوسیع اور فراخ دل طرز زندگی فراہم کرنے کی سہولت پیدا کریں

جدید ریڈی ایٹر ضروری ہیں

اس گھر کی جدید مرکزی حرارتی ضروریات لازمی ہیں۔اگر آپ کے ماحول میں حرارتی نظام نصب ہوجائے تو یہ بہتر ہے. تاہم، ہر کوئی اپنے وسائل سے شمسی پینل شامل کرنے کی اہلیت نہیں رکھتا لہذا درجہ حرارت اور گرمی کو اپ ڈیٹ کرنے کا ایک آسان طریقہ ریڈی ایٹر پر توجہ دینا ہے، جیسے ٹھنڈے ریڈی ایٹرز ۔

اس طرز کےریڈی ایٹر جدید ڈیزائن میں مارکیٹ میں موجود ہیں جنہیں آپ تبدیل کرکے اپنے گھر کو جدت سے ہم آہنگ کرسکتے ہیں اور اسے اپنے معاصر کے ڈیزائن اور باقی حصوں میں مکمل طور پر ضم کر سکتے ہیں۔ جدید ریڈی ایٹر کی تنصیب کے لیے آپ ٹیکنالوجی ماہر کی خدمات بھی حاصل کرسکتے ہیں ۔اس طرح آپ کو اپنے گھر کو متوازن انداز میں گرم رکھنے کے لیے آسانی ہوجائے گی۔

باورچی خانے پر توجہ مرکوز کریں

باورچی خانہ کسی بھی گھر میں سب سے اہم کمرہ ہوتا ہے جسے گھر کا دماغ اور مرکز کہا جائے تو بے جا نہیں ہوگا۔۔ اگر آپ اپنے گھر میں تبدیلی کرنا چاہتے ہیں تو باورچی خانہ کی ایسی جگہ مقرر کریں جس میں قدرتی روشنی کو زیادہ سے زیادہ گزر کا موقعہ ملے اور استقبالیہ کاؤنٹر بھی رکھیں جہاں کرسیاں سجاکر کھانا بھی تناول کرسکتے ہیں۔باورچی خانے کی تعمیر میں ممکنہ طور پر کھلے پلان کی منصوبہ بندی کی تخلیق کریں۔

اس کے لی اگر کچھ دواروں کو گرانا بھی پڑے تو اس کے لیے تیار رہیں!اس ضمن میں کسی خاص انداز پر فیصلہ کرنا بھی اہم ہے کہ کیا آپ کو جدید باورچی خانہ چاہیے، یا آپ دیہاتیا سٹائل کا باورچی خانے چاہتے ہیں؟ مختلف ڈھانچے کے عناصر کو ملانا اور آپس میں گڈمڈ کرنے کے نتائج اچھے نہیں ہوسکتے، لہذا مثالی طور پر باورچی خانے کے ڈیزائنر کے ساتھ کام کرنا زیادہ بہتر ہے کیوں کہ وہی بہتر فیسلہ کر سکتا ہے باورچی خانے کی جگہ کون سی ہونی چاہیے اور وہ اپنے کام میں مہارت کی بنا پر صحیح طریقے سے کام بھی کرسکتا ہے۔

Chatاپنی رائے سے آگاہ کریں