آپ آف لائن ہیں
جنگ ای پیپر
جمعرات23؍شوال المکرم 1440ھ 27؍جون 2019ء
Namaz Timing
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن

حسین نظر آنے کے لیے بالوں کی خوبصورتی بہت اہمیت رکھتی ہے، جس کا خیال ہر ایک کو ہوتا ہے۔ مرد اور خواتین دونوں ہی اپنے بال خوبصورت دیکھنا چاہتے ہیں کیونکہ گھنے اور لمبے بال ہمیشہ سے ہی مرد اور عورت کی کمزوری رہے ہیں۔ تاہم لمبے اور گھنے بال ایک دن میں حاصل نہیں کیے جاسکتے، اس کے لیے آپ کو کافی محنت کرنا پڑتی ہے۔ بس آپ کو بنیادی معلومات اور طریقے آنے چاہئیں، جس کے ذریعے آپ اپنا یہ خواب پورا کرسکیں۔ اس سلسلے میں آپ کو غذائی اور غیرغذائی دونوں طریقوں پر کام کرنا ہوگا۔

سب سے پہلے غیرغذائی طریقوں کی بات کرلیتے ہیں، جن پر عمل کرکے آپ اپنے بالوں کو لمبا اور گھنا بنانے کے عمل کا آغاز کرسکتی ہیں۔

بالوں کو تراشنا

بالوں کو جلدی لمبا کرنے اور صحت مند بنانے کے لیے ضروری ہے کہ بالوں کی باقاعدگی سے قلم سازی کی جائے، یعنی بالوں کو آدھے سے ایک انچ تک ترشوایا جائے۔ اس طرح کرنے سے بالوں کی صحت اچھی ہوتی ہے اور وہ تیزی سے بڑھتے ہیں۔

تیل کا استعمال

تیل کا استعمال بھی بال لمبے اور گھنے کرنے میں مدد کرتا ہے۔ شیمپو کرنے سے دو گھنٹے پہلے تیل کا استعمال ضروری ہے۔ اس کے لیے بادام کا تیل، زیتون کا تیل، کھوپرے کا تیل اور سرسوں کا تیل بہترین ہیں، جو بالوں کی نشوونما میں مدد کرتے ہیں۔ تیل کو بالوں میں اچھی طرح جذب کرنے کے دو آسان طریقے ہیں۔ پہلا یہ کہ تیل کو نیم گرم کرکے رات کو سونے سے پہلے لگا لیا جائے اور صبح اُٹھ کر شیمپو کرلیا جائے۔ دوسرا یہ کہ شیمپو کرنے سے دو گھنٹے پہلے تیل لگا کر سر کو نیم گرم پانی میں ہلکے بھیگے تولیے سے لپیٹ لیا جائے۔ اس سے بالوں کے مسامات کھل جائیں گے اور تیل جذب ہوجائےگا۔

شیمپو اور کنڈیشنر کا کم استعمال

اکثر لوگ روزانہ بالوں کو شیمپو سے دھوتے ہیں کیونکہ ان کا خیال ہے کہ سر میں روزانہ مٹی اور گندگی آجاتی ہے جبکہ ماہرین کے مطابق روزانہ بالوں کو شیمپو سے دھونا ایک اچھا عمل نہیں اور یہ کہ شیمپو کا استعمال کم از کم دو دن کے وقفے سے کرنا چاہیے۔ شیمپو میں موجود سلفیٹ اور دیگر کیمیکل بالوں کو نقصان پہنچاتے ہیں جس سے وہ روکھے، بے جان اور باریک ہونا شروع ہو جاتے ہیں۔ لہٰذا ضروری ہے کہ آپ شیمپو کا استعمال کم سے کم کریں۔ ماہرین کا کہنا ہے کہ آپ صرف پانی سے بالوں کو اچھی طرح دھو لیں کیونکہ اس طرح بال نرم اور خشکی سے پاک ہو جائیں گے جبکہ بالوں میں موجود مٹی بھی صاف ہو جائے گی۔

بالوں کا مساج کرنا

ماہرین کے مطابق بالوں کا مساج کرنے سے سر کے خون کی روانی میں اضافہ ہوتا ہے، مساج کرنے سے بالوں کی جڑیں مضبوط ہوتی ہیں۔ مساج کا طریقۂ کار یہ ہے کہ انگلیوں کی مدد سے تین سے پانچ منٹ تک مساج کیا جائے ۔

غذا کا خیال

یہ بات یاد رکھیں کہ آپ جو کھاتی ہیں وہی آپکے بالوں اور جلد پر اثر کرتا ہے۔ اگر آپ لمبے بال چاہتی ہیں تو آپ اپنی غذا میں پروٹین کی مقدار بڑھادیں، ایسی غذا جس میں معدنیات جیسے کاپر، زنک، میگنیشیم وغیرہ شامل ہو، وہ بھی بال لمبے کرنے میں مدد کرتی ہے۔

انڈہ

بالوں کی بنیادی ضرورت پروٹین ہے، جس پر ان کی خوبصورتی کا انحصار ہوتا ہے۔ پروٹین کے لیے ضروری ہے کہ انڈے کو اپنی غذا میں شامل کریں کیونکہ انڈہ کھانے سے جسم میں پروٹین کی مقدار بڑھتی ہے جو کہ خالص اور قدرتی طور پر پروٹین سے بھر پور ہاتا ہے، جس سے بال لمبے اور گھنے ہوتے ہیں۔

لیموں کا رس

روزانہ ایک لیموں وٹامن سی حاصل کرنے کے لیے مفید ہے۔ ایک گلاس لیموں کا پانی پینے سے وٹامن سی کی فراہمی وافر مقدار میں ہوتی ہے، جو دماغ کی باریک شریانوں کو بالوں سے جوڑتی ہے اور بالوں کو تیزی سے بڑھنے میں مدد فراہم کرتی ہیں۔ نارنجی میں بھی وٹامن سی کی بھرپور مقدار پائی جاتی ہے۔

بادام، اخروٹ اور السی کا بیج

بادام، اخروٹ اور السی کے بیج میں اومیگا 3 فیٹی ایسڈ پایا جاتا ہے، جو بالوں کی نشوونما کے لیے انتہائی مفید ہے۔ یہ کمزور اور پتلے بالوں کو مضبوط اور گھنا کرنے میں آسانی پیدا کرتا ہے۔

گندم

گندم میں وافر مقدار میں بائیوٹن پایا جاتا ہے۔ اس سے آئرن، زنک اور وٹامن بی بھی حاصل ہوتا ہے۔ بائیوٹن کی ضرورت خلیوں کو پھیلانے کے لیے درکار ہوتی ہے جو کہ اَمینو ایسڈ کی فراہمی میں اہم کردار ادا کرتا ہے، جس کے تحت بالوں کی نشوونما حاصل ہوتی ہے۔

گاجر کا جوس

گاجر کا جوس تیزی سے بالوں کی قوت مدافعت کو بڑھا کر انہیں لمبا ہونے میں مدد دیتا ہے۔ اس کی وجہ سے جسم میں ٹشوز تیزی سے بڑھتے ہیں۔ جسم میں وٹامن اے کی مقدار سیلز کو بڑھنے میں مدد فراہم کرتی ہے۔

Chatاپنی رائے سے آگاہ کریں