آپ آف لائن ہیں
جنگ ای پیپر
ہفتہ22؍ ذوالحجہ 1440ھ24؍اگست 2019ء
Namaz Timing
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن

بالی ووڈ کی خوبرو اداکارہ ایشوریا رائے بچن کی بیٹی آرادھیا بچن بھی لاکھوں دلوں پر راج کرنے والے چاکلیٹی ہیرو رنبیر کپور کی دیوانی نکلی۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق اداکارہ ایشوریا رائے نے انکشاف کیا ہے کہ وہ اور ابھیشک بچن دونوں آرادھیا کو اکثر رنبیر کپور کے نام سے چھیڑتے ہیں ،اس کی وجہ یہ ہے کہ آرادھیا ہر وقت رنبیر کپورکے بارے میں باتیں کرتی رہتی ہیں۔

ایشوریا نے اپنےایک انٹرویو میں مزاحیہ اندازمیں بتایاکہ یہ ایک تعجب ہےکہ ماضی میں وہ رشی کپور کی دیوانی ہوا کرتی تھیں اور اب ان کی بیٹی رنبیر کپور کی دیوانی ہے۔

سال 2016 میں ریلیز ہونے والی فلم ’اے دل ہے مشکل‘ میں جہاں ایشوریا رائے اور رنبیر کپور کی کیمسٹری خوب جمی وہیں فلم کی شوٹنگ کے دوران ایک مرتبہ آرادھیا نے رنبیر کپور کو اپنے والد ابھیشک بچن سمجھ کرگلے لگا لیا تھا کیونکہ رنبیر کپور نے بھی اسی طرح کی جیکٹ اور ٹوپی پہن رکھی تھی اوران کی شیو بھی بالکل اسی طرح ہی بڑھی ہوئی تھی جیسی ابھیشک بچن کی ہوتی ہے۔ اسی وجہ سے آرادھیا کنفیوز ہو گئی اور رنبیر کو ابھیشک سمجھ لیا۔

اس سے قبل ماضی میں ڈمپل گرل دیپکا پڈوکون اور کترینہ کیف بھی رنبیر کپور کی محبت میں گرفتار نظر آئیں ہیں جبکہ اداکار سیف علی خان کی بیٹی سارہ علی خان اور اداکارہ سونم کپور بھی رنبیر کپور سے شادی کی خواہش کا اظہار کر چکی ہیں۔

انٹرٹینمنٹ سے مزید