آپ آف لائن ہیں
جنگ ای پیپر
اتوار19؍ربیع الاوّل 1441ھ 17؍نومبر 2019ء
Namaz Timing
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
تازہ ترین
آج کا اخبار
کالمز

محسن عباس کی ماڈل نازش سے شادی کی خبریں وائرل

اداکارو گلوکار محسن عباس حیدر کی شادی کی خبروں نے سوشل میڈیا پر گہما گہمی مچا دی۔


سوشل میڈیا پر اداکار و گلوکار محسن عباس حیدر اور ماڈل نازش جہانگیر کی شادی کی خبریں وائرل ہو رہی ہیں ۔

گزشتہ دِنوں محسن عباس حیدر کی ایک مداح نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر محسن عباس حیدر اور ماڈل نازش جہانگیر کی تصویر شیئر کی ، جس کے کیپشن میں مداح نے لکھا، ’بیسٹ کپل‘ (Best Couple ) ، مداح کی جانب سے تصویرشیئر کی گئی تو نازش جہانگیر نے بھی خاموشی توڑ ڈالی اور تصویر پر کمنٹ کردیا۔

View this post on Instagram

Best couple soon

A post shared by anaya sheikh (@anayasheikh52) on


نازش جہانگیر نے کمنٹ کیا ، ’جلد انشا اللہ ‘، ماڈ ل کی جانب سے اس کمنٹ کے بعد سوشل میڈیا صارفین نے محسن عباس حیدر اور نازش جہانگیر کو شدید تنقید کا نشانہ بنا نا شروع کردیا ہے۔

سوشل میڈیا صارفین نازش جہانگیر کو محسن عباس حیدر اور اُن کی اہلیہ فاطمہ سہیل کاگھر توڑنے کا الزام دے رہے ہیں، صارفین کا کہنا ہے کہ نازش جہانگیر نے ہی اِن کا شادی شدہ گھر خراب کیا ہے۔

تاہم محسن عباس حیدر کی جانب سے ابھی اُن کی اور نازش جہانگیر کی شادی کی کوئی تصدیق نہیں کی گئی ہے۔

واضح رہے کہ گزشتہ دِنوں محسن عباس حیدر کی اہلیہ فاطمہ سہیل نےسوشل میڈیا پر شوہر کے تشدد کے حوالے سے اپنی کچھ تصاویر شیئرکی تھیں ، جس میں انہوں نے بتایا تھا کہ محسن عباس حیدر اُن پر گھریلو تشدد کرتے ہیں اور ساتھ ہی یہ بھی انکشاف کیا تھا کہ ماڈل نازش جہانگیر کے ساتھ اُن کے شوہر کے تعلقات بھی ہیں۔



فاطمہ سہیل کی جانب سے کیے جانے والے انکشاف کا جواب نازش جہانگیر نے سوشل میڈیا پر دیا تھا، انہوں نے کہا تھا کہ یہ مجھ پر الزام ہے میرا اور محسن عباس حیدر کا کوئی تعلق نہیں ہے ، ہم صرف اچھے دوست ہیں۔

انٹرٹینمنٹ سے مزید