آپ آف لائن ہیں
اتوار3؍جمادی الثانی 1442ھ 17؍جنوری2021ء
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
Jang Group

ترک اداکار کی جانب سے فیروز خان کو کھانے کا دعوت نامہ

شہرہ آفاق تُرک سیریز ’ارطغرل غازی‘ میں بہادر سپاہی عبدالرحمٰن کا کردار ادا کرنے والے تُرک اداکار جلال آل نے فیروز خان کو ترکش پکوان کھانے کیلئے استنبول مدعو کرلیا۔

فیروز خان نے اپنے تصدیق شدہ انسٹاگرام اکاؤنٹ پر اپنی کچھ تصویریں شیئر کیں جن میں اداکار کسی کا انتظار کرتے نظر آرہے ہیں جبکہ ایک تصویر میں وہ کسی کو فون بھی کر رہے ہیں۔


اداکار نے تصویر شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ ’مجھے اس وقت بہت بھوک لگ رہی ہے اور یہی اس پوسٹ کا کیپشن ہے۔‘

فیروز خان کی اس دلچسپ پوسٹ پر جہاں انسٹاگرام صارفین نے تبصرے کیے تو وہیں پاکستان آئے تُرک اداکار جلال آل بھی کسی سے پیچھے نہ رہے۔

جلال آل نے فیروز خان کی پوسٹ پر ترکش زبان میں کمنٹ کرتے ہوئے لکھا کہ ’میرے بھائی، استنبول آئیں، جہاں میں آپ کو ترکی کے مزیدار پکوان کھلاؤں گا۔‘

تُرک اداکار نے فیروز خان سے ترکش کھانوں کے بارے میں پوچھتے ہوئے لکھا کہ ’مثال کے طور پر، کیا آپ نے کبھی یوسفیلی Çağ Döner کھایا ہے؟ یا اڈانا کباب؟

جلال آل کے کمنٹ کا جواب دیتے ہوئے فیروز خان نے بھی ترکش زبان میں لکھا کہ ’بھائی میں نے آپ کے کمنٹ کا ترجمہ کرنے کی کوشش کی لیکن میں خاصا سمجھ نہیں سکا، مجھے یقین ہے کہ آپ نے محبت بھرے الفاظ ہی کہیں ہوں گے جس کے لیے آپ کا بہت شکریہ۔‘

یاد رہے کہ تُرک اداکار جلال آل اپنی ٹیم کے ہمراہ گزشتہ دنوں ہی پاکستان کے دورے پر آئے ہیں جہاں اُنہوں نے وزیراعظم عمران خان سمیت اداکار ہمایوں سعید، عمران عباس اور عدنان صدیقی سے ملاقات کی۔

انٹرٹینمنٹ سے مزید