آپ آف لائن ہیں
پیر6؍شعبان المعظم 1439ھ 23؍اپریل2018ء
Namaz Timing
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
x
ہوم انٹرنس...آپ کےفنی ذوق کا کمال

جب ہم ایک گھر میں داخل ہوتےہیںتو سب سے پہلے ہم یہ دیکھتے ہیں کہ کون سا گوشہ سکون ہے جہاں بیٹھ کے ہم آرام دہ اور پرسکون محسوس کرتے ہیں یا پھرپریشان ہوجاتے ہیں۔یہ وجہ ہے کہ کسی میں گھر کے صحن، ہال یا دروازے کی سجاوٹ اور ڈیزائن پر اضافی توجہ درکار ہوتی ہے اور گھر میں داخل ہوتے کے ساتھ ہی اگر مہمان کے دل پر آپ کا پہلا تاثر غلط بیٹھتا ہے اور وہ آپ کو پھوہڑ قسم کا جانتا ہے تو یقین جانیے کہ بعد کی ملاقاتوں میں یہ تاثر دل میں گھر جائے گا کہ پہلا تاثر ہی آخری تاثر ہوتا ہے۔

تھوڑی سی دانش مندانہ منصوبہ بندی اور سجاوٹ سے آپ اپنے گھر کو آسانی سے فعال اور خوبصورت بنا سکتے ہیں ۔

x
Advertisement

سجاوٹ

جب ہال یا صحن کے لئے پینٹ کا رنگ منتخب کرتے ہیں تو اس امر کا خیال رکھیں کہ تمام کمروں میں ایسا رنگ و روغن کیا جائے جو ایک دوسرے سے مماثلت رکھتے ہوئےبہتر امتزاج پیش کرے، چنانچہ ایسے رنگ منتخب کریں جو ایک سے دوسرے سے مماثل پالر یا غیر جانبدار رنگ ہوں جن سے جگہ کی کشادگی اور روشنی کے احساس میں اضافہ ہو ۔

متبادل کے طور پر، آپ اسی طرح کااثر پیدا کرنے کے لئے ٹھیک ٹھیک یا چھوٹے پیمانے پر پیٹرن کے ساتھ وال پیپر کا انتخاب کرسکتے ہیں۔کیوں کہ یہ وہ جگہ ہے جس سے گزر کر آپ دیگر کمروں میں داخل ہوتے ہیںتو تیکھے گہرے رنگ آپ کو تروتازگی کا احساس دلاتے ہیں۔

وال پیپر ڈیزائنز کئی شیڈر کے کلر استعمال کیے جاسکتے ہیں جیسے گرم بھورا رنگ، زیتونی سبز یا پٹرول نیلا!یہ آرام دہ احساس سے ہم کنار کرے گا۔ گہرا ہلکا رنگ قریبی کمرے کو روشن، پرسکون اور زیادہ وسیع بناتا ہے۔

ہال اور سیڑھی ایسے ایریاز ہیں جو دوسروں کے مقابلے میں زیادہ پاؤں کی زد میںآتے ہیں، لہٰذاانہیں میل مٹی سے بچانے کے لیے پائدانوں سے سجانا ضروری ہے۔سیڑھیوںکے ساتھ دیواروں کو آرائشی گلدان اورپینٹنگز سے سجا سکتے ہیں یا مختلف قسم کے آرائشی سامان سے رونق میں اضافہ کرسکتے ہیں تاہم سجاوٹ کے اس عمل میں آپ کا ذوق جھلکنا چاہیے۔اسی جگہ منتخب کتابوں سے سجے شیلف بھی لگا سکتے ہیں جو آپ کے صاحبِ مطالعہ ہونے کے تاثر کو چار چاند لگا سکتے ہیں۔

وال لائٹس، اسکونس یاڈائریکشنل اسپاٹس چھت کےلیےاچھا انتخاب ہیں، کیونکہ وہ محدود منزل کی جگہ کو صاف رکھتےہیں۔اس ضمن میںلٹکانے والی لائٹس مثالی سماں باندھ سکتی ہیں - آپ ہال یا صحن کے سائز کے مطابق چمکدار لالٹین، یا چھوٹے پینڈنٹ لگا کر ہال کی رونق دوبالا کرسکتے ہیں۔

فرنیچر

کچھ خاص قسم کے فرنیچر کے لئے ایک ہال ایک اچھی جگہ ہوسکتی ہے۔آپ ایک ایسے ٹکڑے کا استعمال کرسکتے ہیں جو فعالیاتی کردار کے بجائے آرائشی ہے - شاید ایک قدیم کرسی جو باقاعدہ طور پر استعمال کے لئے کافی مضبوط نہیں ہے،لیکن آرائش کے لیےاچھا احساس دے رہی ہے۔

ایک بڑے ہال میں، پتلی اشیاء کو ایڈجسٹ کرنے کی کوشش کریں، جیسے کچھ تنگ الماریاں۔ایک کونے میں میز کے ساتھ خالی جگہ جوتے اتارنے کے لیے مفید ہوسکتی ہے، اگر اس کے نیچے اسٹوریج کی جگہ شامل ہو۔ ایک پتلی کنسول یا میز اس ایریا کو آرائشی ڈسپلےکے لیے دیدہ زیب بناسکتی ہے۔

فرش

ایسے فرش کا انتخاب کریں جوا سکریپ، اسکارف اور گندگی کا سامنا کرسکتے ہیں یا متبادل طور پر ایک قالین جو سخت بنا ہوا، مضبوط اور درمیانی سر میں ہو،بچھا سکتے ہیں۔ ایک اچھے معیار ی اون کی قالین سےشور کوکم کرنے میں مدد ملے گی، کیونکہ ا س سے آواز جذب ہوتی ہے۔

اس میں رنگ اور پیٹرن بھی شامل کرسکتے ہیں۔ لکڑی کے فرش کا انتخاب کرتے ہیں تو اس بات کا یقین کر لیں کہ بورڈ زکو اچھی طرح سے سیل کر دیا گیا ہے تاکہ وہ آسانی سے صاف کیا جا سکے۔ اگر آپ قدرتی فرش کے احاطے پر غور کررہے ہیں تو، سیڑھیوں کے لئے پتھر کا انتخاب کریں لیکن گھاس لگانے سے گریز کریں، کیونکہ یہ پھسلاؤ کیوجہ بن سکتی ہے۔پتھر، ٹریٹریٹ اور سیرامک ​​ٹائلوں کا استعمال مثالی ہے۔ ان کی سخت سطحوں کو قالین کے استعمال سے دبیز بنایا جا سکتا ہے۔

اسٹوریج

کسی بھی گھر میں اسٹوریج وہ جگہ ہوتی ہے جس کی سلیقگی اہلِ خانہ کی نفاست کی عکاس ہوتی ہے۔اسٹوریج کے لیے چیزوں کو سجانے کے لیے ہک اور کیلوں کا استعمال کیا جائے جہاں اضافی چیزوں کو اس طرح لٹکایا جائے کہ وقتِ ضرورت وہ چیز مل جائے۔اگر ہال اور سیڑھی تنگ ہیں،تو دیواروں پرچیزوں کو سجا سکتے ہیں - الماری، ہکس اور بریکٹس کا استعمال اس حوالے سے سود مند رہے گا۔ لکڑی کے شیلف اور نیچے ہکس کی قطار کوٹ، ٹوپی اور چابیاں لٹکانے کے لیے مثالی ہیں۔

چھوٹی سی میز کو بھی اسٹوریج کا حصہ بنا کر چیزیں رکھ کر انہیں قابل رسائی بنا سکتے ہیں۔یہی کام دراز یا ٹوکری سے بھی لے سکتے ہین۔پودوں کی پوزیشن اور پھولوں کا خیر مقدم کرنے کے لئے سطح فراہم کرنے کے دوران چمکوں کو پٹھوں کو چھپانے کے لئے مفید جگہوں کے طور پر بھی خدمت کی جا سکتی ہے.

اوپر کی شیلف کے ساتھ ایک bespoke بنچ دستیاب جگہ کو بہتر بنانے میں مدد کر سکتا ہے، جبکہ پتلی پگڑی کی ریلیں مختلف اونٹوں پر دیوار کی چوڑائی چل رہی ہیں، ہر خاندان کے ممبر کے لئے کپڑے اور لوازمات رکھنے کے لئے بہت اچھا ہے.

​​
Chatاپنی رائے سے آگاہ کریں