آپ آف لائن ہیں
جنگ ای پیپر
جمعرات16؍شوال المکرم 1440ھ 20؍جون 2019ء
Namaz Timing
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن

بالی ووڈ کےنوجوان اداکار ورون دھون نےپہلی مرتبہ اپنے اور نتاشا سے متعلق بات کرتے ہوئے انکشاف کیا ہے کہ وہ اور اُن کی گرل فرینڈ نتاشا دلال کب اور کہاں شادی کر رہے ہیں؟

انڈیا ٹوڈے کے مطابق اداکار ورون دھون نے گزشتہ روز ایک ٹاک شومیں شرکت کی اور اُس دوران انہوں نےاپنی شادی سے متعلق بات کرتے ہوئے بتایا کہ وہ اور نتاشا دلال رواں سال دسمبر میں شادی کر لیں گے۔ دونوں اپنے خاندان والوں کے ہمراہ آج کل شاندار شادی کی منصوبہ بندی کر رہے ہیں جبکہ شادی بھارت کے شہر گوا میں ہوگی۔

فلم بدلہ پور کے ہیرو ورون دھون نے مزیدکہا کہ یہ میری اور نتاشاکی زندگی کا بہت بڑادن ہوگاجسےہم بہت شاندار طریقے سے یادگاربناناچاہتے ہیں۔ اُنہوں نے کہا کہ شادی میں خاندان اور قریبی دوستوں سمیت بھارتی فلم انڈسٹری سے چند منتخب ساتھیوں کو گوا (شادی میں شرکت کے لیے)مدعو کیا جائے گا۔

ورون دھون نے اپنے ولیمے کے بارے میں بات کرتے ہوئے بتایا کہ ولیمہ بہت شاہانہ انداز میں بھارتی شہر ممبئی میں ہوگا ۔

View this post on Instagram

Happy diwali ‍️‍️

A post shared by Varun Dhawan (@varundvn) on


واضح رہے کہ ورون دھون اور نتاشا دلال پچھلے کئی سالوں سے ایک دوسرے کے ساتھ ہیں اور خاندان سمیت دوسری تقریبات میں بھی ساتھ نظر آتے ہیں۔

ورون دھون کا نتاشا کے لیے کہنا ہے کہ نتاشامیرا حوصلہ ہے،وہ میرے لیے اینکر ہے اورمجھے کامیاب بنانے میں نتاشا کا بھی ہاتھ ہے۔

Chatاپنی رائے سے آگاہ کریں