آپ آف لائن ہیں
ہفتہ13؍ربیع الاوّل 1442ھ31؍اکتوبر2020ء
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
Jang Group

کورونا وائرس کا دو بار شکار ہونے والی پہلی خاتون ہلاک

عالمی وبا کورونا وائرس کی دو بار تشخیص کے بعد ہلاکت کی پہلی خبر سامنے آئی ہے، غیر ملکی میڈیا رپورٹس کے مطابق دو مرتبہ کورونا وائرس کا شکار ہونے والی 89 سالہ ڈچ خاتون چل بسیں۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ 89 سالہ خاتون جنہیں ایک مخصوص قسم کا بون میرو کینسر تھا رواں سال کے شروع میں شدید کھانسی اور بخار کے بعد اسپتال میں زیر علاج رہی تھیں۔

مریضہ کا کورونا ٹیسٹ مثبت آیا تھا، کورونا کی تشخیص کے پانچ دن بعد معمر خاتون کو کورونا وائرس کی کوئی علامات سامنے نہ آنے پر اسپتال سے ڈسچارج کردیا گیا۔

اسپتال سے گھر منتقلی کے وقت مریضہ صرف تھکن محسوس کر رہی تھیں، ڈاکٹرز کے مطابق دو ماہ بعد کینسر کے علاج کے دوران ہونے والی کیموتھراپی کے باعث انہیں کھانسی، بخار اور سانس لینے میں تکلیف جیسے مسائل پیش آنے لگے تھے۔


عالمی وبا کورونا وائرس کی پہلی تشخیص کے 2 ماہ بعد وہ خاتون کیموتھراپی کے لیے اسپتال گئیں، جہاں انہیں بخار، کھانسی سمیت سانس لینے میں مشکلات کا سامنا ہوا۔

کورونا کے دوسرے ٹیسٹ میں یہ نتیجہ آیا کہ وہ خاتون ایک بار پھر کورونا وائرس سے متاثر ہوچکی ہیں جبکہ 2 اینٹی باڈی ٹیسٹ نیگیٹو رہے۔

دوسری بار کورونا وائرس سے متاثر ہونے کے 8 دن بعد خاتون کی طبیعت کافی خراب ہوگئی اور 2 ہفتے بعد وہ انتقال کرگئیں۔

غیر ملکی میڈیا رپورٹس کے مطابق یہ پہلا موقع ہے کہ جب کسی کے بارے میں کورونا وائرس سے دوسری بار متاثر ہونے کے بعد ہلاک ہونے کی اطلاعات سامنے آئی ہیں۔

اس سے قبل ہانگ کانگ سے تعلق رکھنے والے شخص دنیا میں دوسری بار کورونا سے متاثر ہونے والے پہلے انسان تھے۔

بین الاقوامی خبریں سے مزید