آپ آف لائن ہیں
جنگ ای پیپر
جمعرات14؍ ذیقعد1440ھ18؍جولائی 2019ء
Namaz Timing
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن

اداکارہ صنم چوہدری کے شادی کر کے امریکا منتقل ہونے اور شوبز انڈسٹری چھوڑنے کی خبریں گردش کررہی تھیں تاہم ان خبروں کی تردید کر دی گئی ہے ۔

نجی چینل کے مارننگ شو میں سینئر اداکارہ پروین اکبر نے صنم چوہدری کے بارے میں بتاتے ہوئے کہا تھا کہ وہ شادی کر کے امریکا منتقل ہوگئیں ہیں اور شوبز انڈسٹری کو بھی خیرباد کہہ دیا ہے۔

گلوکارسومی چوہان نے ان تمام خبروں کی تردید کرتے ہوئے لکھا کہ انہوں نے اور صنم چوہدری نے شادی نہیں کی، جب وہ کریں گے تو مداحوں کو ضرور بتائیں گے۔

انہوں نے یہ بھی لکھا کہ برائے مہربانی کوئی بھی خبر لگانے سے پہلے اس کی تصدیق ضرور کر لیا کریں۔


واضح رہے کہ گزشتہ دو روز سے میڈیا میں یہ خبریں گردش کر رہی تھیں کہ صنم چوہدری کی شادی تین ماہ قبل خاموشی سے امریکا میں مقیم پاکستانی گلوکار و میوزک پروڈیوسر سومی چوہان سے ہوئی جس میں ان کے چند قریبی افراد نے ہی شرکت کی۔ شادی کے بعد وہ شوہر سومی چوہان کے پاس امریکا منتقل ہوگئی ہیں اور انہوں نے شوبز چھوڑنے کا اعلان کرتے ہوئے کئی پروڈیوسرز اور ڈائریکٹرز کو باضابطہ طورپر اطلاع بھی کردی ہے۔


علاوہ ازیں صنم چوہدری نے سومی چوہان کے ہمراہ ایک تصویر سوشل میڈیا پر بھی پوسٹ کی تھی جس سے ان کی شادی کی تصدیق ہوتی نظر آئی تاہم سومی چوہان نے یہ کہ کر اس کا انکار کر دیا کہ یہ محض ساتھ گھومنے پھرنے کے وقت کی ہے۔


واضح رہے جیو کے ڈرامے ’آسمانوں پہ لکھا ‘ سے شہرت حاصل کرنے والی اداکارہ صنم چوہدری نے بے شمار ہٹ ڈراموں میں کام کیا ہے جن میں گھر تتلی کا پر، میر آبرو، اب دیکھ خدا کیا کرتا ہے اور روبرو عشق تھا اور دیگر شامل ہیں ۔انہوں نے لالی ووڈ میں فلم’جیک پاٹ ‘ سے ڈیبیو کیا۔

Chatاپنی رائے سے آگاہ کریں