آپ آف لائن ہیں
جنگ ای پیپر
بدھ3؍ جمادی الثانی 1441ھ 29؍ جنوری 2020ء
Namaz Timing
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
تازہ ترین
آج کا اخبار
کالمز

31 دسمبر کے بعد آپ کا واٹس ایپ بند ہوجائے گا؟

31 دسمبر کے بعد آپ کا واٹس ایپ بند ہوجائے گا؟


دنیا میں ایسے موبائل صارفین موجود ہیں جنہیں 31 دسمبر کے بعد واٹس ایپ استعمال کرنے کی سہولت حاصل نہیں ہوگی۔

اس وقت دنیا میں کروڑوں کی تعداد میں موبائل صارفین واٹس ایپ استعمال کر رہے ہیں جس میں ہر گزرتے لمحے کے ساتھ اضافہ ہوتا جارہا ہے۔

تاہم ایسے صارفین جو ونڈوز فون چلانے کے شوقین ہیں وہ خبردار ہوجائیں کیونکہ اب ان کے موبائل فون پر یہ ایپ کام نہیں کرے گی۔

غیر ملکی ویب سائٹ کی رپورٹ کے مطابق اس وقت مائیکروسافٹ اسٹور پر یہ ایپ موجود ہے تاہم 31 دسمبر کے بعد یہ یہاں موجود نہیں ہوگی۔

اس حوالے سے واٹس ایپ نے ونڈوز فون صارفین کو ایک میسج ارسال کیا ہے جس میں انہیں متنبہ کیا گیا کہ آپ 31 دسمبر کے اپنے موبائل فون کو استعمال نہیں کر پائیں گے، جبکہ واٹس ایپ رواں برس یکم جولائی سے مائیکرو سافٹ اسٹور پر موجود بھی نہیں ہے۔

علاوہ ازیں آنے والے چند ماہ کے دوران واٹس ایپ کچھ اینڈرائڈ اور آئی فون پر بھی کام کرنا بند کردے گا۔

ایسے اینڈرائڈ سسٹم کے موبائل صارفین جو اینڈرائڈ کا 2.3.7 ورژن یا اس سے پہلے والا ورژن چلا رہے ہیں ان کے موبائل فون پر اب آئندہ برس یکم فروری سے واٹس ایپ موجود نہیں ہوگا۔

اسی طرح ایپل آئی فون کے ایسے صارفین جو آپریٹنگ سسٹم 8 یا اس سے پرانا ورژن چلارہے ہیں انہیں بھی یکم فروری سے واٹس ایپ کی سروس نہیں ملے گی۔

تاہم اگر آپ ونڈوز کے اسمارٹ فون چلارہے ہیں اور 31 دسمبر کے بعد اپنی بات چیت کو کھونا نہیں چاہتے تو انہیں چاہیے کہ وہ اپنی پوری چیٹ ہسٹری کو ایکسپورٹ کردیں۔

خاص رپورٹ سے مزید
ٹیکنالوجی سے مزید