آپ آف لائن ہیں
ہفتہ17؍ذی الحج 1441ھ8؍اگست 2020ء
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
Jang Group

ایپل کا فلیگ شپ فونز کا متبادل اور سستا سیٹ تیار کرنے کا فیصلہ

ایپل کا فلیگ شپ فونز کا متبادل اور سستا سیٹ تیار کرنے کا فیصلہ


دنیا کی معروف موبائل فون کمپنی ایپل اپنے مشہور زمانہ آئی فون ایس ای سیریز کے نئے ہینڈ سیٹ کی تیاری آئندہ ماہ شروع کرے گی۔

غیر ملکی ویب سائٹ پر شائع رپورٹ کے مطابق یہ ایپل کے فلیگ شپ ماڈل کا متبادل اور سستا فون ہوگا، جس میں ٹچ آئی ڈی فنگر پرنٹ سینسر بھی موجود ہوگا جو آئی فون 8 کے بعد ختم کردیا گیا تھا۔

امکان ظاہر کیا جارہا ہے کہ اس کی اسکرین 4.7 انچ کی ہوسکتی ہے جبکہ اس کا پروسیسر فلیگ شپ فون آئی فون 11 جیسی صلاحیت کا ہوسکتا ہے۔

اس فون کی قیمت کیا ہوگی؟ اس بارے میں کچھ نہیں بتایا گیا تاہم یہ ضرور سامنے آیا ہے کہ اس کی تیاری آئندہ ماہ شروع ہوجائے گی، اس کے فوری بعد یہ فروخت کے لیے پیش بھی کردیا جائے گا۔

دوسری جانب خود ایپل نے ان رپورٹس پر کوئی تبصرہ کرنے سے انکار کردیا ہے۔

بلومبرگ کا اپنی خبر میں کہنا ہے کہ ایپل کا آئی فون ایس ای 2 بنانے کا مقصد کم بجٹ کے فون خریدنے والے صارفین کو سہولت فراہم کرنا ہے۔

اس منصوبے سے آگاہ ذرائع نے بلومبرگ کو بتایا کہ اس ہینڈ سیٹ کی مینوفیکچرنگ آئندہ ماہ سے شروع ہوجائے گی جبکہ یہ مارچ کے مہینے میں فروخت کے لیے پیش کر دیا جائے گا۔

امکان ظاہر کیا جارہا ہے کہ یہ فون آئی فون 8 کی طرح ہوسکتا ہے جبکہ اس کی قیمت 4 سو 99 ڈالر (تقریباً 69 ہزار روپے) تک ہوسکتی ہے۔

خاص رپورٹ سے مزید
ٹیکنالوجی سے مزید