staging
 
ٹیکنالوجی نے وکٹ کیپر کی بےایمانی پکڑ لی
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن

ٹیکنالوجی نے وکٹ کیپر کی بےایمانی پکڑ لی

انگلینڈ کے کاؤنٹی چیمپئن شپ میچ کے دوران بیٹسمین کو آؤٹ کرنے کے لئے دونوں امپائرز کی نظروں سے بچ جانے والے وکٹ کیپر کی بےایمانی کو کیمروں اور ٹیکنالوجی نے پکڑ لیا۔

لیسٹرشائر اور ہیمپشائر کے درمیان جاری میچ میں اس وقت تنازع دیکھنے میں آیا جب ہیمپشائر کے وکٹ کیپر نے مخالف ٹیم کے بیٹسمین کو’ اسٹمپ آؤٹ‘ کر کے زوردار اپیل کی۔ وکٹ کیپر اور دیگر فیلڈرز کے اصرار پر اسکوائر لیگ امپائر نے بیٹسمین کو آؤٹ قرار دے دیا۔

آؤٹ قرار دیئے جانے کے بعد ری پلے میں وکٹ کیپر کی بےایمانی کا بھانڈا پھوٹ گیا۔ جس نے الٹے ہاتھ سے اسٹمپ کیا جبکہ بال اسکے سیدھے ہاتھ میں تھی۔

واقعے کے کچھ ہی دیر بعد لیسٹرشائر کے ہیڈکوچ نے میچ ریفری سے بات کر کے معاملے پر مایوسی کا اظہار کیا جبکہ اس معاملے کو انگلینڈ کرکٹ بورڈ کے ساتھ بھی اٹھا دیا گیا ہے۔

انگلینڈ کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان مائیکل وان نے اس بےایمانی کو بہت ہی خراب قرار دیتے ہوئے لکھا کہ امید ہے وکٹ کیپر اس سے سبق حاصل کرے گا کیونکہ ان دنوں اس طرح کے واقعات سے بچنے کا کوئی امکان نہیں کیونکہ کاؤنٹی کے تمام میچز آن لائن دکھائےجارہے ہیں۔

واضح رہے کہ کرکٹ قوانین کے مطابق وکٹ کیپر کو بیٹسمین کو ’اسٹمپ‘ آؤٹ کرنے کے لئے وہی ہاتھ وکٹ پر مارنا ہوتا ہے جس ہاتھ میں اس نے بال پکڑی ہو۔

کھیلوں کی خبریں سے مزید