• بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن

ماحولیاتی تبدیلی، دنیا کو ناقابل برداشت ’’ہیٹ ویوز‘‘ کے بڑھتے ہوئے خطرے کا سامنا

لندن (اے ایف پی) دنیا کو ناقابل برداشت ’ہیٹ ویوز‘ کے بڑھتے ہوئے خطرے کا سامنا، ماہرین کا کہنا ہے کہ اگرماحولیاتی تبدیلی کو سست کرنے کیلئے کچھ نہیں کیا گیا تو مہلک ہیٹ ویوز بدتر ہو جائیں گی۔ 

موت کی وادی سے مشرق وسطیٰ تک، برصغیر پاک و ہند سے سب صحارا افریقا تک، گلوبل وارمنگ نے پہلے ہی لاکھوں لوگوں کی روزمرہ کی زندگی کو ناقابل برداشت بنا دیا ہے۔ 

ماہرین نے خبردار کیا ہے کہ اگر موسمیاتی تبدیلی کو سست کرنے کے لیے کچھ نہیں کیا گیا تو ریکارڈ درجہ حرارت اور مہلک ہیٹ ویوز اس سے بدتر ہو جائیں گی۔ کیلی فورنیا میں بریک تھرو انسٹی ٹیوٹ کے آب و ہوا کے ماہر زیکے ہاس فادر کا کہنا ہے کہ آب و ہوا (تبدیلی) موسم کے لیے اسٹیرائڈز کی ایک قسم ہے۔

 اس طرح کے انتہائی واقعات کو زیادہ عام بنانے کے لیے یہ دھوکا دے رہی ہے۔ دنیا کا گرم ترین مقام سرکاری طور پر ڈیتھ ویلی (موت کی وادی)، کیلیفورنیا ہےاوروہاں بھی درجہ حرارت بڑھ رہا ہے۔ 

ڈیتھ ویلی نیشنل پارک کے ترجمان ایبی وائنز کا کہنا ہے کہ اگر آپ موسم گرما کے مہینے میں ڈیتھ ویلی میں اوسط درجہ حرارت کو دیکھیں تو یہ پچھلے 20 سال میں پہلے کی نسبت بہت زیادہ گرم ہو گیا ہے۔

 امریکی موسمیاتی ایجنسی NOAA کے مطابق جولائی 2021زمین پر ریکارڈ کیا گیا اب تک کا گرم ترین مہینہ تھا۔ پاکستان کی سرحد سے متصل شمالی ہندوستانی ریاست راجستھان کے سری گنگا نگر کی رہائشی کلدیپ کور نے کہا کہ ہم اس ناقابل برداشت گرمی سے بہت متاثر ہوئے ہیں، اور غریب شہری سب سے زیادہ متاثر ہوتے ہیں۔ 

شمالی وینکوور کی رہائشی روزا نے افسوس کا اظہار کیا کہ آدھی دنیا کے فاصلے پر مغربی کینیڈا میں، جہاں ایک نام نہاد "ہیٹ ڈوم" نے اس موسم گرما میں درجہ حرارت کو 40 ڈگری سیلسیس سے اوپر دھکیل دیا۔ بڑھتا ہوا درجہ حرارت شدید خشک سالی، بار بار جنگل کی آگ، طوفان اور یہاں تک کہ سیلاب کے پیچھے ایک محرک قوت ہے۔

 اور ہیٹ ویوز کی بڑھتی ہوئی تعداد زراعت اور کاشتکاری کے لیے تباہ کن اور انسانوں کے لیے ممکنہ طور پر مہلک ہے۔ فرانس کے پیئر سائمن لاپلیس انسٹی ٹیوٹ کے سربراہ موسمیاتی ماہر رابرٹ واٹارڈ نے کہا کہ سیلاب چند اموات ہیں، شاید چند درجن۔ ہم ہزاروں اموات کی بات کر رہے ہیں جیسا کہ ہر بار ہمارے ہاں شدید گرمی کی لہر ہوتی ہے۔

یورپ سے سے مزید