• بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
فائل فوٹو
فائل فوٹو

ہماری بینائی وقت کے ساتھ خراب ہوتی جاتی ہے اور یہ فطری ہے، اس عمل میں تاخیر کرنے کے لیے ہم جو کچھ کرسکتے ہیں وہ ہے صحت بخش غذاؤں کا استعمال کیونکہ ان کے کھانے سے ہماری بینائی اچھی ہوتی ہے اور روزانہ کی بنیاد پر کچھ ورزشیں کریں۔ 

ماہرین نے قلم کے ذریعے آنکھوں کی بینائی بہتر بنانے کا مفید طریقہ بتایا ہے، اپنی بینائی کو بہتر بنانے کے لیے گھر پر قلم کا استعمال کرتے ہوئے ان مشقوں کو آزمائیں۔

قلم کو کچھ فاصلے پر پکڑنا:

اپنی ناک کے سامنے ایک قلم 35 سینٹی میٹر کی دوری پر رکھیں اور پھر نوک پر توجہ دیں۔ ایک بار جب آپ کی نگاہیں مرکوز ہوجائیں تو اسے اپنے قریب لائیں۔ ایسا کریں جب تک کہ آپ ڈبل نہ دیکھیں۔ 

آنکھوں کو آرام دینے کے لیے، قلم کو حرکت نہ دیں، اس مشق کو روزانہ 30 بار دہرائیں اور بہتری دیکھنے کے لیے اپنے آپ کو 4 سے 5 ہفتے دیں۔

قلم کی دوری کو ریورس کریں:

اس مشق میں، قلم کو اپنی ناک کے قریب لا کر شروع کریں، جب تک کہ تصویر ایک نظر نہ آئے۔ آنکھوں میں کچھ دباؤ ہو سکتا ہے لیکن اس کے باوجود آپ کو دوہری تصویر نہیں دِکھنی چاہیے۔ 

اب قلم کو اس کی پوزیشن پر مستحکم رکھیں، آہستہ آہستہ اپنی آنکھوں کو کافی فاصلے پر مرکوز کریں اور چند سیکنڈ کے لیے اپنی آنکھوں کو آرام دیں۔ اس کے بعد، قلم کو دوبارہ دیکھیں، اسے روزانہ 30 بار دہرائیں۔

آنکھوں کی بینائی بہتر بنانے کے دیگر طریقے:

  • پھل، گری دار میوے، انڈے، ہری سبزیاں اور مچھلی وغیرہ کھائیں۔
  • نیند کا خاص خیال رکھیں، اگر آپ کے پاس کام کی وجہ سے اسکرین کا کافی وقت ہے تو ہر روز اپنی آنکھوں کو کولنگ آئی پیڈ سے آرام کریں۔
  • پڑھتے وقت مدھم روشنیوں کا استعمال نہ کریں۔
  • تمباکو نوشی سے پرہیز کریں۔
  • ہر 6 ماہ بعد اپنی آنکھوں کا معائنہ کروائیں۔

صرف قلم کی مشقیں نہیں، کچھ اور مشقیں ہیں جو آپ کی بینائی کو بہتر بنانے میں مدد کرتی ہیں۔ 

اپنی ہتھیلیوں کو ایک ساتھ رگڑ کر گرم کریں اور پھر دن میں تین بار 5 سیکنڈ کے لیے اپنی آنکھوں کو گرم کریں۔ 

صحت سے مزید