آپ آف لائن ہیں
جنگ ای پیپر
منگل19؍ذیقعد 1440ھ 23؍جولائی 2019ء
Namaz Timing
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن


پاکستانی فاسٹ بالر شعیب اختر نے بھارتی ٹینس اسٹارثانیہ مرزا کو بد قسمت خاتون قرار دے دیا ۔

گزشتہ روز شعیب اختر نے اپنے یوٹیوب چینل پر ایک ویڈیواپلوڈ کی جس میں انہوں نے پاکستانی کرکٹر شعیب ملک کی اہلیہ ثانیہ مرزا کی حمایت کرتے ہوئے کہا کہ ’ میں سمجھتا ہوں ثانیہ مرزا کی بد قسمتی ہے کہ انہیں بلا وجہ بھارت اور پاکستان کی جانب سے تنقید کا نشانہ بنایا جاتا رہتاہے۔‘

شعیب اختر نے کہا کہ سب سے پہلے اُنہیں شعیب ملک سے شادی پر دونوں ملکوں میں برا بھلا کہا گیا، اب جبکہ ورلڈ کپ کے اہم میچ میں پاکستان بھارت سے ہار گیا ہے تو اس پر بھی ثانیہ مرزا کے خلاف تنازعہ کھڑا کیا جا رہا ہے اور تنقید کا نشانہ بنایا جا رہا ہے۔

شیشہ بار کی ویڈیو کے حوالے سےشعیب اخترنے کہا کہ ثانیہ مرزا اور شعیب ملک میاں بیوی ہیں اگر اُنہوں نے ہوٹل میں ایک ساتھ کھانا کھا بھی لیا تو کیا ہو گیا اس میں اتنا شور مچانے کیا ضرورت ہےپاکستانی ٹیم اپنی بد ترین کارکردگی اور غلط فیصلوں کی وجہ سے میچ ہاری ہے،اس میں ثانیہ کا کیا قصور ہے۔

شعیب اختر نے برہمی کااظہار کرتے ہوئےکہا کہثانیہ اور شعیب ملک 2 مہینوں سے نہیں ملے تھے اگر وہ اپنے شوہر سے ملنے مانچسٹر آ ہی گئی اور ساتھ میں گھوم پھر لیا تو اس میں کیا برائی ہے، شعیب ملک کی خراب کارکردگی پر اُن پر تنقید کریں اُن کی فیملی اور بچے کو بیچ میں کیوں لایا جا رہا ہے۔

اُنہوں نے مزید کہا کہ مجھے بہت دُکھ ہوتا ہے جب بلا وجہ کسی پر تنقید کی جائے ، سوشل میڈیا صارفین اپنا حق سمجھتے ہیں دوسروں پر انگلیاں اُٹھانا ہر کسی پر تنقید کرنا صرف اس لیے کے آپ کے پاس سوشل میڈیا کا اکاؤنٹ ہے تو کچھ بھی لکھ دینا آپ کا حق ہے۔

ویڈیو کے آخر میں شیبی نے16 جون کو مانچسٹر کے ٹریفورڈ گراؤنڈ میں ہونے والی پاکستان کی بھارت کے ہاتھوں شکست سےمتعلق بات کرتے ہوئے کہا کہ بھارتی ٹیم بڑی ٹیم ہے ،اُنہوں نے بڑا کھیل پیش کیا اُن کو جیت کی مبارکبادینی چاہئے، ہم اپنی غلطیوں کی وجہ سے ہارے ہیں۔

انہوں نے آخر میں کہا کہ2017 کی چیمپئن شپ میں پاکستانی ٹیم نے بھارت کو خوب رگڑا تھا اور 20سے 25 ون ڈے بھی جیتے ہوئے ہیں،بد قسمتی سے ورلڈ کپ نہیں جیت پاتے تو اس کا یہ مطلب نہیں ہماری ٹیم ہی خراب ہے، ہمیںکارکرد گی کو بہتر بنانا ہوگا۔

Chatاپنی رائے سے آگاہ کریں