آپ آف لائن ہیں
منگل11؍صفر المظفّر 1442ھ 29؍ستمبر 2020ء
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
Jang Group

فرانس، پیرس میں پاکستان کا جشن آزادی منایا گیا

فرانس، پیرس میں پاکستان  جشن آزادی  کی تقریب


پاکستان کے یوم آزادی کے سلسلے میں  پاکستانی سفارتخانے میں ملک کے 74 ویں یوم آزادی کی تقریب میں قائم قام سفیر پاکستان امجد عزیز قاضی نے قومی ترانے کی دھن میں پاکستان کا سبز ہلالی پرچم لہرایا، اس دوران پاک فوج کے افسران پاکستانی کمیونٹی کے ممبران اور سفارتخانے کے آفسران اور عملہ موجود تھا۔

فسٹ کونسلر عدیل کھوکھر نے حاضرین کو صدر عارف اور وزیر اعظم پاکستان کے پیغامات پڑھ کر سنائے  جبکہ امجد عزیز قاضی نے اجتماع سے خطاب کیا اور اپنے اپنے خیالات کا اظہار۔

امجد عزیز قاضی نے اس دن ملک کے اندرون اور بیرونِ ملک پاکستانیوں کی آزادی اور خوشی کی اہمیت کو نوٹ کیا۔

انہوں نے اپنی اقلیتوں کو پسماندہ کرنے کے لیے بھارت کی حالیہ کارروائیوں کی روشنی میں پاکستان کی صورتحال کو بھارت کے ساتھ موازنہ کیا۔ 

انہوں نے ہندوستانی غیر قانونی طور پر مقبوضہ جموں و کشمیر کے عوام کو درپیش مشکلات پر بھی روشنی ڈالی کہ ہندوستان کی حکومت نے اس علاقے پر کی حیثیت اور فوجی محاصرے کو تبدیل کرنے کا غیر قانونی اقدام بین الاقوامی قانون اور اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی قراردادوں کی خلاف ورزی ہے جس کی منظوری دی گئی ہے، کشمیریوں کو حق خودارادیت کا حق۔

انہوں نے فرانس میں مسئلہ کشمیر اٹھانے میں پاکستانی اور کشمیری برادریوں کے کردار کو بھی سراہا۔

کووِڈ 19 لاک ڈاؤن کے دوران فرانس میں پاکستانی کمیونٹی کے ممبروں کی طرف سے محتاجوں کو امداد فراہم کرتے ہوئے کی جانے والی کوششوں کی تعریف کرتے ہوئے انہوں نے زکر کیا کہ وزیر خارجہ پاکستان نے بھی گزشتہ روز کمیونٹی کی کوششوں کا اعتراف کیا ہے۔

 اس کمیونٹی کے دو ممبران اور ایک تنظیم کو شامل کرکے ان کا اعزاز بھی حاصل کیا ہے، ان کو ایف ایم آنرز لسٹ 2020 میں شامل کریں۔

انہوں نے موقع سے فائدہ اٹھاتے ہوئے اعلان کیا کہ حالیہ جاری کردہ سیاسی نقشہ کو اپنے واقعات میں جہاں کہیں بھی ضرورت ہو استعمال کریں۔

آخر میں انہوں نے برادری کے ممبروں کو مشورہ دیا کہ وہ اپنی روزمرہ کی زندگی میں احتیاطی تدابیر کا سختی سے مشاہدہ کریں کیونکہ فرانس میں کووِڈ 19 کے معاملات ایک بار پھر بڑھ رہے ہیں۔

بین الاقوامی خبریں سے مزید