آپ آف لائن ہیں
بدھ9؍ربیع الثانی 1442ھ25؍نومبر 2020ء
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
Jang Group

سنجے دت کی اہلیہ کا شوہر کو حوصلہ

مہلک مرض پھیپھڑوں کے کینسر میں مبتلا بالی ووڈ کے مقبول ترین اداکار سنجے دت کی اہلیہ مانیتا دت نے شوہر کو ایک جذباتی پوسٹ کے ذریعے حوصلہ دیا ہے۔

مانیتا دت نے اپنے انسٹا گرام اکاؤنٹ پر شوہر سنجے دت  کی ایک تصویر  شیئر کی جس میں وہ کالا چشمہ لگائے اور ہاتھ باندھے کیمرے کے سامنے پوز دیتے دکھائی دے رہے ہیں۔

تصویر پوسٹ کرتے ہوئے مانیتا دت نے بتایا  کہ زندگی کے اس مشکل مرحلے میں وہ اور ان کے اہل خانہ کس طرح متاثر ہورہے ہیں۔

انہوں نے اپنی پوسٹ  میں مشہور فلمی گیت کے بول لکھے اور اپنے جذبات کا اظہار کیا۔

رُک جانا نہیں تو، کہیں ہار کے

کانٹوں پہ چل کے ملیں گے سائے بہار کے

مانیتا دت نے لکھا کہ ’ہمیں اپنی زندگی کے برے دنوں کا سامنا کرکے ہی بہتر دنوں کو حاصل کرنا پڑتا ہے بس کبھی ہار نہیں ماننی چاہیئے۔


سنجے دت کی اہلیہ نے کچھ ہیش ٹیگز کا استعمال کرتے ہوئے بھی بتایا کہ وہ اور ان کی فیملی آزمائش کی گھڑی میں کس طرح مضبوطی اور ہمت و جرات کا مظاہرہ کرتے ہوئے ایک ساتھ کھڑے ہیں۔

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ سنجے دت کو  تیسرے یا چوتھے درجے کے کینسر میں مبتلا ہونے کی اطلاعات سامنے آئیں تھیں اور اب ان کے علاج سے متعلق خبریں ہیں کہ ان کی پہلی کیموتھراپی مکمل ہوگئی ہے۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق سنجے دت کی دوسری کیموتھراپی آئندہ ہفتے 8 یا 9 ستمبر کے قریب شروع ہونے کا امکان ہے تاہم ابھی یہ نہیں بتایا گیا ہے کہ اداکار کو کتنی کیموتھراپی کی ضرورت ہے ۔

یہ بھی پڑھیے: کینسر کا شکار سنجے دت کی اہلیہ کا جذباتی پیغام

خیال رہے کہ بھارتی میڈیا کے مطابق پہلے سنجے دت نے علاج کے لیے امریکا جانے کا فیصلہ کیا تھا اور طبی بنیادوں پر 5 سال کے لیے امریکا کا ویزا حاصل کرلیا ہے بعدازاں انہوں نے اپنا علاج ممبئی کے کوکیلا بین اسپتال میں شروع کروالیا۔

انٹرٹینمنٹ سے مزید