• بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن

شہباز شریف کو آج کورونا ویکسین کی پہلی خوراک لگائی جائے گی

سیکرٹری ہیلتھ پنجاب نبیل اعوان کا کہنا ہے کہ مسلم لیگ نون کے صدر شہباز شریف کو آج کورونا ویکسین کی پہلی خوراک لگائی جائے گی۔

جیو نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے سیکرٹری ہیلتھ پنجاب نبیل اعوان نے بتایا کہ محکمہ صحت کی ٹیم کوٹ لکھپت جیل میں شہباز شریف کو ویکسین لگائے گی۔

نبیل اعوان نے بتایا کہ چار رکنی ٹیم کی سربراہی جناح اسپتال کے میڈیکل آفیسر ڈاکٹر یحییٰ کر رہے ہیں، ٹیم میں فارماسسٹ اور ویکسی نیٹر بھی شامل ہیں۔

سیکرٹری ہیلتھ پنجاب نبیل اعوان نے کورونا سے متعلق موجودہ صورتحال سے آگاہ کرتے ہوئے بتایا کہ ہمارے پاس کورونا کے مریضوں کیلئے وینٹی لیٹرز موجود ہیں، کورونا مریضوں کی آمد سے آئی سی یو میں گنجائش ختم ہو رہی ہے، جسے بڑھا رہے ہیں۔

انہوں نے بتایا کہ آج کے دن لاہور کے دو بڑے اسپتالوں میں 15 فیصد گنجائش مزید بڑھا دیں گے، پچھلے سال جون میں جو کورونا لہر آئی تھی آہستہ آہستہ اس کی طرف بڑھ رہے ہیں۔

نبیل اعوان نے کہا کہ کورونا مریضوں کی آمد میں کمی نہیں آ رہی اضافہ ہو رہا ہے، عوام سے اپیل ہے کہ محکمہ صحت کی ایس او پیز پر عمل درآمد کریں، اپنی ایکٹی ویٹی محدود رکھیں۔

بیرسٹر نبیل اعوان نے بتایا کہ کورونا کے باعث لاہور، راولپنڈی، گجرات اور گوجرانوالہ کے اسپتالوں پر دباؤ ہے، کورونا مریضوں کی تعداد بڑھنے سے تمام ریسورسز اب کووڈ کی طرف لگارہے ہیں۔

واضح رہے کہ لاہور کی نیب عدالت نے گزشتہ روز شہباز شریف کو کورونا ویکسین لگانے کا حکم دیا تھا۔

قومی خبریں سے مزید