آپ آف لائن ہیں
اتوار7؍ ربیع الاوّل1442ھ 25؍اکتوبر2020ء
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
Jang Group

PCB کا نیشنل فریم ورک پالیسی اجلاس کل ہو گا

پاکستان کرکٹ بورڈ کی نیشنل فریم ورک پالیسی پر اہم اجلاس کل ملتان میں ہو گا ، ہیڈ کوچ اور چیف سلیکٹر مصباح الحق کی ملتان میں موجودگی کی وجہ سے ان کی اور ٹیسٹ کپتان اظہر علی کی پی سی بی کے اعلیٰ عہدیداران سے فوری ملاقات ممکن نہیں۔

نیشنل فریم ورک پالیسی کے اجلاس میں چیف سلیکٹر مصباح الحق ، بولنگ کوچ وقار یونس ، ہیڈ آف انٹر نیشنل پلئیرز ڈویلپمنٹ ثقلین مشتاق اور ہیڈ آف ہائی پرفارمنس کوچنگ گرانٹ بریڈ برن شریک ہوں گے۔

اجلاس میں 6 ڈومیسٹک ٹیموں کے کوچز کے علاوہ چند انٹر نیشنل کھلاڑیوں کو بھی مدعو کیا جائے گا، نیشنل ٹیم کے ہیڈ کوچ اور چیف سلیکٹر مصباح الحق منگل کو سلیکشن کمیٹی کے اراکین سے بھی ملاقات کریں گے اور زمبابوے اور دیگر سیریز کے حوالے سے پلانز ترتیب دیں گے۔

مصباح کی سلیکشن کمیٹی سے ملاقات میں ٹیم کے انتخاب پر بھی مشاورت ہوگی ، مصباح الحق کوچز سے الگ الگ ملاقاتیں بھی کریں گے اور نیشنل ٹی ٹونٹی کپ کے میچز بھی دیکھیں گے ۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ مصباح الحق کی لاہور میں عدم دستیابی کی وجہ سے ان کی اور ٹیسٹ کپتان اظہر علی کی پی سی بی کے اعلیٰ عہدیداران سے فوری طور پر ملاقات نہیں ہو سکے گی ۔

دونوں نے پی سی بی پیٹرن وزیر اعظم عمران خان سے اپنے طور پر ملاقات کی تھی جس پر انہیں پی سی بی میں طلب کیا گیا تھا ، چیف ایگزیکٹو وسیم خان نے اگلے ہفتے میں ملاقات کا اعلان کیا تھا ۔

کھیلوں کی خبریں سے مزید