آپ آف لائن ہیں
جمعہ18؍ربیع الثانی 1442ھ 4؍دسمبر2020ء
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
Jang Group

ڈی سی اسلام آباد نے خود پر جرمانہ کردیا

ڈپٹی کمشنر اسلام آباد حمزہ شفقات نے خود پر ہی ماسک نہ پہننے اور کورونا وائرس سے بچاؤ کی احتیاطی تدابیر پر عمل پیرا نہ ہونے پر ہزار روپے کا جرمانہ عائد کر دیا۔

سوشل میڈیا سائٹ ٹوئٹر پر حمزہ شفقات نے کہا کہ ماسک نہ پہننے اور احتیاطی تدابیر کی خلاف ورزی کرنے پر میں حکومت کے اکاؤنٹ میں ہزار روپے بطور جرمانہ ادا کروں گا اور چالان کی کاپی بھی دکھاؤں گا۔

ہوا کچھ یوں کہ وفاقی دارالحکومت میں کورونا کی دوسری لہر کے پیش نظر تمام شہری ماسک پہنے کے احکامات پر سختی سے عمل درآمد کر رہے ہیں لیکن ایک تقریب میں پہنچنے پر ڈی سی اسلام آباد حمزہ شفقات بغیر ماسک کے نظر آئے تو وہاں موجود ایک صحافی نے فوراً اُن کی تصویر اپنے کیمرے میں محفوظ کرلی۔

صحافی نے ڈی سی اسلام آباد حمزہ شفقات کی بغیر ماسک پہنے تصاویر ٹوئٹر پر اپ لوڈ کرتے ہوئے لکھا کہ ہمارے دفتر والے ایک لمحے کے لیے ماسک نہیں اتارنے دیتے کہ ڈی سی اسلام آباد کے احکامات ہیں لیکن کاش کوئی ڈی سی صاحب کو بھی جرمانہ کر کے کچھ دن کے لیے سیل کر دے۔

ڈی سی اسلام آباد نے ٹوئٹ کا جواب دیتے ہوئے لکھا کہ میں اپنی کار سے باہر نکلا تو کچھ سیکنڈز کے لیے اپنا ماسک اتارا، لیکن جب میں نے دیکھا کہ ایک صحافی میری تصویر بنا رہا ہے تو میں نے فوراً ہی ماسک دوبارہ پہن لیا۔

حمزہ شفقات نے اپنے ٹوئٹ میں مزید لکھا کہ میں آپ کا پوائنٹ سمجھ گیا ہوں، میں حکومت کے اکاؤنٹ میں 1000 روپے بطور جرمانہ ادا کروں گا اور چالان کی کاپی بھی دکھاؤں گا۔

دوسر جانب ایک صارف نے ہر وقت ٹوئٹر پر فعال رہنے پر ڈی سی سے پوچھا کہ ’یہ ڈی سی صاحب سوتے کب ہیں؟‘

صارف کے اس سوال کا جواب دیتے ہوئے حمزہ شفقات نے لکھا کہ ’میں سوتا نہیں ہوں تاکہ شہر کے لوگ سکون سے نیند پوری کرسکیں۔‘

خاص رپورٹ سے مزید