• بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن

زید علی نے پرفیکٹ شادی کا راز بتا دیا

پاکستانی نژاد کینیڈین یوٹیوبر اور کامیڈین زید علی کا کہنا ہے کہ ایک کامل شادی وہ ہوتی ہے جو دو نامکمل افراد کے درمیان ہو۔

اکثر سوشل میڈیا پر اپنی اہلیہ یمنیٰ کے لیے محبت بھرے پیغامات جاری کرنے والے زید علی نے حال ہی میں فوٹو اینڈ ویڈیو شیئرنگ ایپ انسٹاگرام پر یمنیٰ کے ہمراہ کچھ تصویریں پوسٹ کی ہیں جو میاں بیوی کے خوبصورت رشتے کو بیان کرتی نظر آرہی ہیں۔


انسٹاگرام پر پوسٹ کی گئی تصویروں میں زید علی کی اہلیہ یمنیٰ ہاتھ میں پھول پکڑے اپنے شوہر کے گلے لگتی نظر آرہی ہیں جبکہ تصویروں میں سوشل میڈیا کی یہ مقبول ترین جوڑی بےحد دلکش نظر آرہی ہے۔

زید علی نے انسٹاگرام پر تصویریں پوسٹ کرتے ہوئے مداحوں کو کامیاب شادی سے متعلق اہم معلومات دی اور کہا کہ ’پرفیکٹ اور کامیاب شادی وہ ہوتی ہے  جو اُن دو لوگوں کے درمیان ہو جو نامکمل (Imperfect) ہوں۔‘

یوٹیوبر نے کہا کہ ’اس طرح کے لوگ کبھی ایک دوسرے کا ساتھ نہیں چھوڑتے ہیں اور ہر اچھے برے وقت میں اپنے پارٹنر کا ہاتھ تھامے رکھتے ہیں۔‘

زید علی کے اس مثبت بھرے پیغام کو مداحوں کی جانب سے خوب سراہا جارہا ہے جبکہ اب تک اُن کی پوسٹ پر ایک لاکھ 83 ہزار سے زائد لائکس آچکے ہیں۔

واضح رہے کہ گزشتہ دنوں زید علی اور اُن کی اہلیہ یمنیٰ کا رومانوی گانا ’گلاں تیریاں میٹھیاں‘جاری ہوا تھا جسے خوب پذیرائی حاصل ہوئی۔

زید علی اور یمنیٰ کے اس گانے کے گلوکار بلال خان ہیں جبکہ گانےکی کہانی زید علی اور یمنیٰ کی محبت کے گَرد گھومتی نظر آتی ہے۔

خیال رہے کہ انٹرنیٹ پر اپنی مزاحیہ ویڈیو سے شہرت حاصل کرنے والے پاکستانی نژاد کینیڈین اسٹار زید علی نے اگست 2017ء میں یمنیٰ سے شادی کی۔

سوشل میڈیا سے شہرت پانے والے پاکستانی نژاد زید علی کینیڈا میں مقیم ہیں، تاہم بیرونِ ملک پیدائش اور پرورش کے باوجود زید نے اپنا طرز زندگی روایتی پاکستانیوں جیسا رکھا ہوا ہے۔

انٹرٹینمنٹ سے مزید