آپ آف لائن ہیں
پیر16؍ رجب المرجب 1442ھ یکم مارچ2021ء
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
Jang Group

موسم سرما میں ’چکن سوپ‘ پینے کے کرشماتی فوائد

چکن کا سوپ ہمیں سرد موسم میں گرم محسوس کرواتا ہے، ہمیں دن کے دباؤ سے نجات دلانے میں مدد دیتا ہے اور یہاں تک کہ صحت سے متعلق صحت کے فوائد بھی فراہم کرتا ہے۔ 

چکن کا سوپ ہمارے جسم کو سیلینیم، وٹامن اے اور سی، اور مختلف اینٹی آکسیڈینٹ فراہم کرتا ہے تاکہ قوت مدافعتی نظام کو فروغ دیا جاسکے اور بیماریوں سے لڑیں۔

سردیوں میں چکن سوپ پینے کے بہت سے صحت سے متعلق فوائد جاننے کے لیے یہاں پڑھیں۔

چکن سوپ کے حیرت انگیز فوائد:

ماہرین کہتے ہیں کہ چکن کا سوپ گرم اور مفید ہے یعنی اگر آپ موسم سرما میں بیمار رہتے ہیں تو یہ ہمارے جسم ہائیڈریشن کا ایک بہت بڑا ذریعہ بناتا ہے خاص طور پر اگر آپ کے گلے میں سوزش ہے۔ 

اہم بات یہ ہے کہ چکن میں امینو ایسڈ بھی بہت زیادہ ہے جو جسم کو سیرٹونن تیار کرنے میں مدد کرتا ہے جو آپ کو ’سکون‘ کا احساس دلاتا ہے۔

سیرٹونن ایک ایسا کیمیکل ہے جو صحت اور خوشی میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔

سوپ میں مرغی شامل کرنے سے بہت سارے فوائد ملتے ہیں کیونکہ اس میں پروٹین کی مقدار زیادہ ہوتی ہے جو مدافعتی نظام کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔

اس کے علاوہ، یہ وٹامن بی اور معدنیات کا ایک اچھا ذریعہ بھی ہے ، جو قوت مدافعت میں اضافہ کرتا ہے اور نظام ہاضمہ کو بہتر طریقے سے کام کرنے میں معاون ثابت ہوتا ہے۔

آپ چکن سوپ میں سبزیاں بھی شامل کرسکتے ہیں جیسے گاجر، مٹر وغیرہ کیونکہ ان میں وٹامن سی، کے اور دیگر اینٹی آکسیڈینٹ اور معدنیات ہوتے ہیں۔ 

یہ ناصرف کورونا وائرس سے مقابلہ کرنے کے لیے صحت مند مدافعتی نظام کی تشکیل میں مدد کرتا ہے بلکہ آپ کے جسم کو بیماری سے جلدی سے صحت یاب ہونے میں بھی مدد کرتا ہے۔

اس کے علاوہ چکن سوپ پینے سے آپ کے موسم سرما کی بیماریاں جیسے سردی، نزلہ زکام، کھانسی اور بخار وغیرہ سے بھی نجات ملنے میں مدد ملتی ہے۔

صحت سے مزید