• بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن

مچھروں کو دور رکھنے اور ڈینگی سے بچنے کے موثر طریقے

مچھر کے کاٹنے سے پیدا ہونے والی بیماریوں میں سے ڈینگی، ملیریا اور چکن گونیا عام ہیں۔ مون سون یقیناََ خوشگوار ہوتا ہے جو موسم کو خوبصورت بنا دیتا ہے لیکن اس کے ساتھ مچھروں کی افزائش بھی ہوتی ہے اور مچھروں کے کاٹنے کی وجہ سے ان بیماریوں کے زیادہ کیسز سامنے آتے ہیں۔ 

مون سون کے اس موسم میں ماہرین نے تین قدرتی طریقے بتائے ہیں جن سے آپ ڈینگی جیسی بیماریوں سے خود کو محفوظ رکھ سکتے ہیں۔

ماہرین صحت کا کہنا ہے کہ یہ قدرتی طریقے 100 فیصد موثر نہیں ہوسکتے ہیں لیکن ان کے استعمال سے آپ کو ڈینگی اور ملیریا ہونے کا خطرہ کم ہوسکتا ہے۔

مچھر کے کاٹنے سے خود کو محفوظ رکھنے کے چند موثر طریقے:

کھڑے پانی کی طرف جانے سے پرہیز کریں:

اگر ممکن ہو تو اپنے گھر اور یہاں تک کہ اپنے علاقے میں کھڑے پانی سے چھٹکارا حاصل کریں۔ کھڑا پانی مچھروں کو اپنی طرف کھینچتا ہے اور مچھر کے کاٹنے کا خطرہ بڑھاتا ہے۔

مچھر بھگانے والی کریمیں:

مچھر بھگانے والی کریمیں مچھروں کے کاٹنے سے عارضی تحفظ بھی پیش کر سکتی ہیں اور آپ کو انہیں سونے سے پہلے یا دن میں کئی بار لگانا چاہیے تاکہ مچھر آپ کے قریب نہ آئیں اور آپ ڈینگی جیسی بیماریوں سے محفوظ رہیں۔

ضروری تیل: 

  • لیوینڈر کا تیل نیند لاتا ہے اور مچھروں کو بھگانے کے لیے بھی بہت اچھا ہے۔ اس کا سکون بخش اثر اور تیز خوشبو ہے جو مچھروں کو تین سے چار گھنٹے تک 80 سے 90 فیصد تک پیچھے ہٹا دیتا ہے۔
  • کالی مرچ کا تیل مچھروں کو بھگانے میں بھی مدد کرسکتا ہے۔ لیمن گراس آئل کا بھی یہی حال ہے، یہ ضروری تیل آپ کے کمرے میں ڈفیوزر کے طور پر ڈینگی اور ملیریا کی روک تھام کے لیے مؤثر مچھر بھگانے کے طور پر استعمال کیے جا سکتے ہیں۔
  • ٹی ٹری آئل مچھروں کو بھگاتا ہے اور مچھروں کے کاٹنے کو آرام دینے میں بھی مدد کرتا ہے۔ ماہرین کا کہنا ہے کہ آپ کو مچھر کے کاٹنے کے فوراََ بعد ٹی ٹری آئل لگانے کی کوشش کرنی چاہیے۔ یہ ڈینگی یا ملیریا کو نہیں روک سکتا (اگر آپ کو اس سے متاثرہ مچھر کاٹتا ہے) لیکن یہ مچھر کے کاٹنے کو کم کرنے اور جلد کے اثرات کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوسکتا ہے۔
  • نیم کا تیل مچھروں کے خلاف ایک اور زبردست دوا ہے۔ آپ اسے جِلد پر لگاسکتے ہیں اور یہ مچھروں کو بھگانے میں 100 فیصد موثر ہے۔
صحت سے مزید