Advertisement

ایپل نے بھارتی کمپنی کی 15 ایپس پر پابندی لگادی

October 27, 2019
 

عالمی شہرت یافتہ کمپنی ایپل نے دھوکا دہی کے الزام میں ایپل موبائل فونز کے لیے تیار کردہ 15 بھارتی ایپس پر پابندی عائد کردی۔

بھارتی ویب سائٹ کے مطابق ایپل کی سیکیورٹی کمپنی ونڈیرا نے ایپل اسٹور پر اپ لوڈ ہونے والی 17 ایپلی کیشنز کلک ویئر سے متاثرہ پائی گئیں جس کا مقصد اشتہارات کے ذریعے اپنا منافع بنانا تھا۔

ایپل کے مطابق یہ تمام ایپلی کیشنز بھارتی ریاست گجرات میں موجود ایک کمپنی کی جانب سے بنائی گئی تھیں جن میں سے 15 کو ایپ اسٹور سے ڈیلیٹ کر دیا گیا ہے جبکہ 2 کی قسمت کا فیصلہ کرنے کے لیے تحقیقات جاری ہیں۔

اپنے ایک بیان میں ایپل نے تصدیق کی ہے کہ اس نے ایپ اسٹور سے ان ایپلی کیشنز کو ڈیلیٹ کردیا جن میں ایسی کوڈنگ موجود تھی جو اشتہارات پر کلک کروانے میں مدد دیتے ہیں۔

ایپل کا یہ بھی کہنا تھا کہ انہوں نے مستقبل میں ایسی خرابیوں کو جانچنے کے لیے اپنے ٹولز کو بھی اپ ڈیٹ کر دیا ہے۔

خیال رہے کہ یہ ایسی ایپس ہوتی ہیں جن میں ویب پیچ پر جانے کے لیے بیک گراؤنڈ میں لنک موجود ہوتا ہے اور تصویر پر کلک کرتے ہی صارف ویب سائٹ پر پہنچ جاتا ہے۔

ایپل کی سیکیورٹی کمپنی کا کہنا تھا کہ اس طرح کی ایپس کی کوڈنگ میں کلک کرنے والا وائرس ملا جو صارف کی خواہش کے بغیر ہی خود ہی اس پر کلک کردیتا ہے یا ویب سائٹ پر چلا جاتا ہے۔

اس کے ساتھ ساتھ سیکیورٹی فرم کا کہنا ہے کہ اس بھارتی کمپنی کی گوگل پلے اسٹور پر کمپنی کی متعدد ایپس موجود ہیں لیکن ان میں اس طرح کے وائرس کی تصدیق نہیں ہوئی۔


مکمل خبر پڑھیں