• بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن

گری دار میووں سے پیٹ کی چربی کم ہوسکتی ہے؟

گری دار میوے فائبر، پروٹین، صحت مند چکنائی، وٹامنز اور معدنیات سے بھرپور ہوتے ہیں جو وزن کم کرنے اور پیٹ کی چربی کو جلانے میں بھی مدد دیتے ہیں۔ لہٰذا، اگر آپ نے پہلے سے ہی ان گری دار میووں کو اپنی غذا میں شامل نہیں کیا ہے، تو اب وقت آگیا ہے کہ آپ ان کی اہمیت کو جانیں۔

وزن کم کرنا آسان نہیں ہے، اس کے لیے لگن، محنت اور بہت صبر کی ضرورت ہوتی ہے۔ آپ کو تمام فضول اور غیر صحت بخش کھانے کو الوداع کہنا ہوگا اور صحت مند اور غذائیت سے بھرپور ہر چیز کو ہیلو کہنا ہوگا۔ لہٰذا، اگر آپ وزن کم کرنے کی کوشش کر رہے ہیں، تو آپ کو اپنی خوراک میں صحت بخش غذاؤں کو شامل کرنے کی اہمیت کے بارے میں جاننا ہوگا۔ 

صحت بخش غذاؤں کی فہرست میں گری دار میوے کو سُپر فوڈز میں شمار کیا جاتا ہے جس میں اینٹی آکسیڈنٹ ہوتے ہیں جو آپ کے جسم کو صحت مند رکھنے میں مدد دیتے ہیں۔ 

یہاں ماہرین اُن گری دار میووں کے بارے میں بتارہے ہیں جو آپ کو وزن کم کرنے میں مدد کریں گے۔

وزن کم کرنے والے میوے:

بادام:

بادام کو پروٹین، اینٹی آکسیڈنٹس اور دل کے لیے صحت مند چکنائی کے طور پر سُپر فوڈز میں سے ایک سمجھا جاتا ہے۔ بادام میں پائی جانے والی مونو غیر سیر شدہ چکنائی زیادہ کھانے سے روکتی ہے، درحقیقت یہ L-arginine نامی امینو ایسڈ کا ایک اچھا ذریعہ ہیں جو آپ کے جسم کی زائد چربی کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ 

روزانہ 3 سے 5 بادام کھانے سے وزن کم ہوسکتا ہے، کہا جاتا ہے کہ ان گری دار میوے میں موجود فائبر اور پروٹین آپ کو زیادہ دیر تک بھرا ہوا رکھتے ہیں اور آپ کے ہاضمے کی صحت کو بھی کنٹرول میں رکھتے ہیں۔

اخروٹ:

روزانہ مٹھی بھر اخروٹ چکنائی کو کم کرنے اور صحت مند جسمانی وزن کو فروغ دینے میں مدد کر سکتے ہیں۔ اخروٹ اپنی حیرت انگیز بھوک پر قابو پانے کی طاقت کے لیے بھی جانا جاتا ہے۔ اخروٹ میں موجود اومیگا 3 فیٹی ایسڈز، پلانٹ سٹیرولز اور وٹامنز کی موجودگی کی بدولت بھوک کو کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔

پستہ:

پستے میں پروٹین کی معمولی مقدار ہوتی ہے۔ یہ پروٹین آپ کو زیادہ دیر تک پیٹ بھرنے میں مدد کرتا ہے، اس طرح آپ کو جنک فوڈ تک پہنچنے سے روکتا ہے۔ مزید یہ کہ پستے میں موجود پروٹین پٹھوں کے نئے ٹشوز بنانے میں مدد کرتا ہے، پستہ وزن کم کرنے میں بھی اہم کردار ادا کرتا ہے۔

کاجو:

وزن بہت سے طریقوں سے کم کیا جاسکتا ہے، کاجو سے وزن کم کرنا بہت ہی آسان ہے اِس کے لیے بس ضروری یہ ہے کہ روزانہ اپنی غذا میں کاجو کو شامل کرلیا جائے اور پھر آہستہ آہستہ آپ کو اپنے وزن میں کمی محسوس ہونا شروع ہوجائے گی۔

صحت سے مزید