آپ آف لائن ہیں
جمعرات10؍ربیع الثانی 1442ھ26؍نومبر 2020ء
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
Jang Group

کولیسٹرول کی سطح کم کرنے کیلئے کونسی غذائیں ضروری ہیں؟

غیر صحت مند کولیسٹرول کی سطح آپ کے دل کی بیماری کے خطرے کو بڑھا سکتی ہے۔ کولیسٹرول کو کم کرنے والی کچھ غذائیوں کے بارے میں جاننے کے لیے یہاں پڑھیں جو آپ کی قلبی صحت کو برقرار رکھنے میں بھی مدد فراہم کرسکتی ہیں۔

کئی عوامل قلبی صحت کو متاثر کرسکتے ہیں۔ ناقص غذا اور طرز زندگی امراض قلب کےخطرہ کو بڑھاوا دے سکتی ہے جبکہ اس سے آپ کی مجموعی صحت بھی متاثر ہوسکتی ہے۔ ڈبلیو ایچ او کے مطابق، قلبی امراض (سی وی ڈی) عالمی سطح پر اموات کی سب سے پہلی وجہ ہیں، جو ہر سال ایک اندازے کے مطابق 17.9 ملین جانیں لیتے ہیں۔

غیر صحت مند کولیسٹرول کی سطح دل کی بیماری کے لیے ایک اہم خطرہ ہے۔ آپ کی غذا آپ کے کولیسٹرول کی سطح کو متاثر کرتی ہے۔ غیر صحت مند کھانا آپ کے کولیسٹرول کی سطح کو بڑھا سکتا ہے اور آپ کو زیادہ خطرے میں ڈال سکتا ہے۔ یہاں ماہرین آپ کو کولیسٹرول کم کرنے والی کچھ غذائیوں کے بارے میں معلومات فراہم کر رہے ہیں۔

کولیسٹرو ل کم کرنے والی غذائیں:

پھل:

تازہ پھل آپ کی صحت کےلیے بہت ضروری ہیں۔ یہ وزن میں کمی کے ساتھ ساتھ غذائیت سے بھی بھرپور ہوتے ہیں۔ ان میں فائبر کی مقدار بھی زیادہ ہے۔ صحت مند دل کے لیے روزانہ ایک پیالہ تازہ پھل کھائیں۔ اپنی غذا میں بیریز شامل کرنا نہ بھولیں۔ بیریز پلانٹ کے مرکبات سے لدی ہوتی ہیں جو ایل ڈی ایل کولیسٹرول کو کم کرنے میں مدد کرسکتی ہیں۔

فیٹی مچھلیاں:

فیٹی مچھلیاں اومیگا 3 فیٹی ایسڈ سے لدی ہوئی ہوتی ہیں۔ یہ آپ کی دل کی صحت کے لیے انتہائی ضروری غذائی اجزاء ہیں۔ یہ آپ کو کولیسٹرول کی سطح کو بہتر بنانے اور سوزش کو کنٹرول کرنے میں مدد کرسکتے ہیں۔ مطالعات یہ بھی تجویز کرتے ہیں کہ یہ مچھلیاں آپ کو کولیسٹرول کے ساتھ ساتھ بلڈ پریشر کو بھی کنٹرول کرکے دل کی صحت کو بڑھانے میں مدد فراہم کرسکتی ہیں۔

سبز پتوں والی سبزیاں:

ہری پتی دار سبزیاں آپ کی صحت کے لیے انتہائی فائدہ مند ہیں۔ پالک دل کی بیماری کے کم خطرہ سے منسلک ہوتا ہے۔ یہ آکسیڈیٹیو تناؤ کو کم کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔

لہسن:

لہسن عام طور پر کھانے میں اضافی ذائقہ شامل کرنے کے لیے استعمال ہوتا ہے۔ یہ کئی دواؤں کی خصوصیات سے بھی بھرا ہوا ہے۔ لہسن اینٹی بیکٹیریل خصوصیات کے لیے مشہور ہے۔ لہسن میں ایلیسن پلانٹ کا ایک طاقتور جز ہے۔ مطالعے کے مطابق، لہسن خراب کولیسٹرول کی سطح کو کنٹرول کرنے اور مجموعی صحت کو بڑھانے میں مدد کرسکتا ہے۔

اناج:

اناج فائبر اور ضروری معدنیات کے اجزاء سے لدے ہوتے ہیں۔ یہ اجتماعی طور پر دل کی بہتر صحت میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ دلیہ اور جو انتخاب کرنے کے لیے بہترین آپشن ہیں جو کولیسٹرول کی خراب سطح کو کنٹرول کرنے میں مدد کرسکتے ہیں۔

صحت سے مزید