آپ آف لائن ہیں
جمعرات17؍ربیع الثانی 1442ھ3؍دسمبر 2020ء
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
Jang Group

شنیرا نے کراچی کنگز کی فتح کس کے نام کی؟

پاکستان سُپر لیگ میں کراچی کنگز کے ہیڈ کوچ اور لیجنڈری کرکٹر وسیم اکرم کی اہلیہ شنیرا نے کراچی کنگز کی جیت سابق ہیڈ کوچ ڈین جونز کے نام کردی۔

گزشتہ روز کراچی کنگز کے پی ایس فائنل میں پہنچنے کے بعد جہاں ہر ایک کھلاڑی اور کوچز نے سابق ہیڈ کوچ ڈین جونز کو یاد کیا تو وہیں شنیرا اکرم نے یہ جیت ڈین جونز کے نام کرتے ہوئے مائیکرو بلاگنگ سائٹ ٹوئٹر پر اُن کے لیے خصوصی پیغام جاری کیا ہے۔

شنیرا اکرم نے ٹوئٹر پر نیشنل اسٹیڈیم کی ایک تصویر شیئر کی جس پر انگریزی زبان میں لکھا تھا کہ ’ڈین جونز ہمیشہ ہمارے دلوں میں زندہ رہیں گے۔‘

سابق کرکٹر کی اہلیہ نے ٹوئٹر پر یہ تصویر شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ ’ہم ڈین جونز کو خراجِ عقیدت پیش کرتے ہوئے آج کی جیت اُن کے نام کرتے ہیں۔‘

واضح رہے کہ پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے کوالیفائر کے ٹائی ہونے کے بعد سپر اوور میں کراچی کنگز نے ملتان سلطانز کو شکست دے کر فائنل کے لیے کوالیفائی کرلیا۔

نیشنل اسٹیدیم کراچی میں کھیلے گئے پی ایس ایل کے کوالیفائر میں ملتان سلطانز نے کراچی کنگز کو جیت کے لیے 142 رنز کا ہدف دیا تھا۔

کراچی کنگز کے کپتان عماد وسیم نے اننگز کی آخری گیند پر چوکا لگا کر اسکور برابر کیا تو میچ کا فیصلہ سپر اوور میں ہوا۔

خیال رہے کہ انڈین پریمیئر لیگ(آئی پی ایل) کے سلسلے میں اسٹار انڈیا کے لیے کمنٹیٹر کی حیثیت سے فرائض انجام دینے والے سابق آسٹریلین کرکٹر ڈین جونز 24 ستمبر کی دوپہر دل کا دورہ پڑنے سے دارِ فانی سے کوچ کرگئے تھے۔

انٹرٹینمنٹ سے مزید