آپ آف لائن ہیں
جمعرات9؍ رمضان المبارک 1442ھ22؍اپریل 2021ء
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
Jang Group

فرانسیسی وزیر اعظم کا کورونا ویکسین مفت دینے کا اعلان

فرانسیسی وزیر اعظم کاسٹیکس نے اپنے عوام کو کوویڈ - 19 کی ویکسین مفت دینے کا اعلان کیا ہے۔

فرانسیسی وزیراعظم کاسٹیکس نے کہا کہ ویکسینیشن مہم کا آغاز کچھ ہفتوں کے بعد ہو گا، جس میں یورپی میڈیسن ایجنسی کی باقاعدہ منظوری باقی ہے۔ انہوں نے کہا کہ جنوری میں نرسنگ ہومز میں سب سے زیادہ کمزور ہونے کے بعد انوکوئشن پروگرام میں تین قسم کے لوگوں کو ترجیح دی جائے گی۔

وزیراعظم کاسٹیکس نے ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ یہ ویکسینیشن سب کے لیے مفت ہوگی۔

فرانس معاشرتی تحفظ کے سارے نظام میں رہنے والے سب کے لیے مفت کوڈ - 19 ویکسین یقینی بنائے گا اور اس لاگت کو پورا کرنے کے لیے اگلے سال کے سماجی تحفظ بجٹ کا 1.5 بلین ڈالر مختص کیا ہے۔

جنوری میں ابتدائی 10 لاکھ افراد کو پولیو سے بچاؤ کے قطرے پلانے کے بعد فروری میں کورونا وائرس کے انفیکشن کا خطرہ زیادہ سے زیادہ 14 ملین ہے۔

فرانس نے ویکسین تیار کرنے والی مختلف دوا ساز کمپنیوں سے لگ بھگ 200 ملین خوراکیں دینے کا حکم دیا ہے، کاسٹیکس نے کہا کہ 100 ملین افراد کو ٹیکس لگانے کے لیے کافی ہے۔ فرانس کی آبادی صرف 66 ملین سے زیادہ ہے۔

کوویڈ ۔19 کے قطرے پلانا فرانس میں رضاکارانہ ہوں گے۔ وزیر اعظم نے شہریوں کو یقین دلایا کہ منظور شدہ ویکسین محفوظ رہیں گی۔

وزیر اعظم نے کہا کہ ’دنیا بھر میں قابل ذکر متحرک ہونے سے ویکسینوں کی تیز رفتار نشوونما کی اجازت دی گئی ہے۔ تاہم اس وقت کے معنی کا کسی بھی طرح یہ مطلب نہیں ہے کہ ہم نے حفاظت سے سمجھوتہ کیا ہے۔‘

ورلڈ اکنامک فورم کے ایک آئپسوس سروے کے مطابق فرانسیسی جواب دہندگان میں سے صرف 59 فیصد افراد نے کہا کہ اگر وہ دستیاب ہوجائیں تو کوویڈ 19 کی ویکسین حاصل کریں گے جبکہ اس کا مقابلہ امریکا میں 67 فیصد اور برطانیہ میں 85 فیصد ہے۔

بین الاقوامی خبریں سے مزید