• بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن

سدھارتھ شُکلا کا گایا ہوا گانا ریلیز کرنے کا اعلان

بھارتی معروف رئیلیٹی شو بگ باس سیزن 13 کے فاتح اداکار سدھارتھ شکلا کے خاندان کی جانب سے اُن کا گایا ہوا گانا مداحوں کے لیے ریلیز کرنے کا اعلان کیا گیا ہے۔

بھارتی ویب سائٹ کے مطابق بھارتی اداکار سدھارتھ شکلا کے خاندان کی جانب سے اُن کے مداحوں کو سدھارتھ شکلا کی سالگرہ کے موقع پر ایک تحفہ دینے کا اعلان کیا گیا ہے۔

رواں سال 2 ستمبر کو اچانک دل کا دورہ پڑنے کے باعث انتقال کر جانے والے 40 سالہ سدھارتھ شُکلا کے خاندان کی جانب سے اعلان کیا گیا ہے سدھارتھ شکلا کا گایا ہوا ’ریپ سانگ‘ 12 دسبر کو اُن کی سالگرہ کے موقع پر ریلیز کیا جائے گا۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق سدھارتھ شکلا کی جانب سے رواں سال کے آغاز پر ریکارڈ کروایا گیا گانا اُن کی سالگرہ کے موقع پر ریلیز کیا جائے گا۔

سدھارتھ شکلا کے خاندان کا بتانا ہے کہ ’سدھارتھ کی جانب سے گایا گیا گانا ایک ریپ سانگ ہے جو کہ زندگی سے بھرپور ہے، یہ گانا سدھارتھ شکلا کے کیریئر سے متعلق ہے، اس گانے کو سدھارتھ شکلا کے لیے ایک بہترین ٹریبیوٹ بنانے کے لیے اس کی کمپوزنگ شہناز گِل بذات خود دیکھ رہی ہیں۔‘

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق اس گانے کو کمپوز ’جی اسکلز‘ اسٹوڈیو نے کیا ہے جبکہ اس گانے کو سدھارتھ شکلا کی گرل فرینڈ، اداکارہ شہناز گِل کے بھائی شہباز بادشاہ نے لکھا ہے۔

انٹرٹینمنٹ سے مزید