• بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن

ایچ ایس 2 لمیٹڈ کی آرام دہ سیٹوں کی تیاری کیلئے تیز رفتار ٹرینیوں کے ٹیسٹ ڈیزائن کی نقاب کشائی

لندن (پی اے) ایچ ایس 2 لمیٹڈ نے اپنی تیز رفتار ٹرینوں کے ٹیسٹ ڈیزائن کی نقاب کشائی کی ہے، جس میں اسے امید ہے کہ برطانیہ کی کسی بھی ریل سروس میں سب سے زیادہ آرام دہ سیٹیں بن جائیں گی۔ ٹرین بنانے والی کمپنی آلسٹمز ڈربی فیکٹری میں فل سائز کے لئے معیاری کلاس کی نشستوں میں 87سینٹی میٹر کا معروف لیگ روم ہوگا۔ ایئر لائن کی طرز کی نشستیں ہر مسافر کو ایک بڑی فولڈ ڈاؤن ٹیبل، چھوٹے الیکٹرانک آلات کے لئے ایک شیلف، تین برائٹنس سیٹنگز کے ساتھ ریڈنگ لائٹ، ایک کوٹ ہک، ایک یو ایس بی- سی ساکٹ اور دو تھری پن پلگ ساکٹ تک آسان رسائی فراہم کرے گی۔ ایچ ایس 2سیٹوں کا نچلا حصہ آگے کی طرف پھسلنے کے قابل ہوگا، جس سے مسافروں کو اپنے پیچھے والے شخص کی جگہ پر تجاوز کئے بغیر ٹیک لگانے کے قابل بنایا جائے گا۔ ٹیمس لنک اور گریٹ ویسٹرن ریلوے جیسے آپریٹرز کے ذریعے چلائی جانے والی کچھ موجودہ ٹرینوں پر سفر کرنے والے مسافروں نے شکایت کی ہے کہ پتلی پیڈنگ طویل سفر کے لئے سیٹوں کو تکلیف دہ بناتی ہے جو کہ ان کا موازنہ استری کرنے والے بورڈز سے کرتے ہیں۔ ایچ ایس2لمیٹڈ کے سینئر رولنگ سٹاک انجینئر جیمز ڈاسن نے کہا کہ ایچ ایس 2سروسز کی خواہش ہے کہ برطانیہ میں ٹرینوں میں سب سے زیادہ آرام دہ سیٹ ہو۔ انہوں نے مزید کہا کہ ہم جانتے ہیں کہ کچھ حالیہ نشستوں میں مسائل ہیں، ہم ناکامی جانتے ہیں، ہم جانتے ہیں کہ ایسا کیوں ہے۔ ہم کشن میں کیا ہے، اسے دیکھ کر شروعات کریں گے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ یہ آرام دہ اور مضبوط ہے اور پیچھے کی جیومیٹری کو دیکھیں گے۔ سائمن ایسلیٹ ویسٹ کوسٹ پارٹنرشپ ڈویلپمنٹ میں رولنگ اسٹاک ڈائریکٹر ہیں، جو فرسٹ گروپ اور ٹرینیٹالیا کے درمیان ایک مشترکہ منصوبہ ہے۔ ابتدائی طور پرایچ ایس 2 خدمات کی تیاری کے لئے ذمہ دار ہے۔ انہوں نے کہا کہ ایک صنعت کے طور پر ہم نے پچھلے کچھ انٹر سٹی سیٹ ڈیزائنز کے ساتھ بہت برا کام کیا ہے اور اس پر بہت زیادہ عوامی ردعمل سامنے آیا ہے۔ اگرچہ یہ مشکل ہے کیونکہ اگر آپ کار خرید رہے ہیں، تو آپ ایسی کار خریدتے ہیں جو آپ کے لئے آرام دہ ہو۔ اگر آپ ٹرین ڈیزائن کر رہے ہیں، تو چیلنج یہ ہے کہ کوشش کریں اور اسے مختلف گروپس کے لئے ہر ممکن حد تک آرام دہ بنائیں۔ مسٹر ایسلیٹ نے کہا کہ صنعت نے فرسٹ گروپ کی ملکیت والے آپریٹرز لومو اور اونتی ویسٹ کوسٹ کی مثالوں کا حوالہ دیتے ہوئے مزید آرام دہ نشستوں کے ڈیزائن میں پیش رفت کی ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ ایچ ایس 2مستقبل کی جانچ اور موجودہ ٹرینوں کے سفر سے مسافروں کی بصیرت کا مجموعہ مزید بہتری کا باعث بنے گا۔ ایچ ایس 2کیریجز کو ڈیزائن کرنے کا عمل 2022میں 54تیز رفتار ٹرینوں کے ڈیزائن، تعمیر اور دیکھ بھال کے لئے آلسٹم۔ہٹاچی کے مشترکہ منصوبے کیلئے 1.9بلین پونڈز کا معاہدہ ہونے کے بعد شروع ہوا۔ مختلف ضروریات کے حامل 100 سے زائد افراد کے ساتھ مشاورت کی گئی ہے، جن میں چھوٹے بچوں والے والدین، سائیکل سوار اور وہیل چیئر استعمال کرنے والے شامل ہیں، جس کے نتیجے میں ٹرین کیریج سیکشنز کے فرضی اپس بنائے گئے ہیں۔ 2026 کے اوائل میں حتمی ڈیزائن تیار ہونے سے پہلے ابتدائی جانچ میں مزید تبدیلیاں کی جائیں گی۔ آن بورڈ بیت الخلاء میں متعدد خصوصیات ہوں گی، جن کا مقصد بہت سی موجودہ خدمات پر مسافروں کو درپیش مسائل کو حل کرنا ہے۔ ایک شیلف صارفین کو ایک بیگ کو ذخیرہ کرنے کے قابل بنائے گا، اسے گیلے فرش کے رابطے میں آنے سے روکے گا۔ معلوماتی اسکرینیں دکھائیں گی کہ ٹرین اگلے اسٹیشن تک کتنے منٹ میں پہنچےگی اور چھوٹے بچوں کو جب ان کے والدین بیت الخلا کا استعمال کرتے ہیں تو انہیں روکے رکھنے کے لئے ایک پل ڈاؤن سیٹ دستیاب ہوگی۔ مین کیریج سیکشنز میں اوور ہیڈ لگیج ریک کے لئے استعمال ہونے والے شیشے کو فراسٹ کیا جائے گا۔ یہ کچھ موجودہ ٹرینوں پر رازداری کے خدشات کا نتیجہ ہے، جہاں غیر فراسٹ شدہ شیشہ الیکٹرانک ڈیوائس کی اسکرینوں کو منعکس کر سکتا ہے، جس سے وہ دوسرے مسافروں کو دکھائی دے سکتے ہیں۔ مسٹر ڈاسن نے کہا کہ ہم نے تمام صارف گروپس سے آراء لی ہیں اور ہم مستقبل میں بھی کریں گے، اس تاثرات کی عکاسی کرنے کے لئے ڈیزائن ٹویکس بنائیں گے۔ ان چیزوں میں سے ایک، جو ہم نے نہ کرنے کی کوشش کی ہے، وہ ایک مخصوص صارف گروپ کے لئے اوور ڈرائیو ہے۔ جو لوگ وہیل چیئر استعمال کرتے ہیں، وہ یہاں ایک بہت ہی مخصوص ضروریات کے ساتھ آتے ہیں، جو کسی ایسے شخص سے بالکل مختلف ہوتی ہے، جس کے پاس ایک چھوٹی گاڑی ہے۔ سب کچھ ایک سمجھوتہ ہے۔ ہمیں کوشش کرنی ہے اور ان تمام مختلف مسابقتی صارف کی ضروریات میں سے بہترین بنانے کی ضرورت ہے، جو دراصل ایک محدود جگہ ہے۔
یورپ سے سے مزید