آپ آف لائن ہیں
جنگ ای پیپر
جمعہ14؍رجب المرجب 1440 ھ22؍ مارچ 2019ء
Namaz Timing
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن

بھارتی کھرب پتی تاجر مکیش امبانی نے اپنی اکلوتی بیٹی کی شادی پرخزانے کے منہ کھول دیے،لیکن اس کے باوجود وہ دنیا کی مہنگی ترین شادی نہ بن سکی۔

27 سالہ ایشا امبانی آج اپنے بچپن کے دوست 33 سالہ آنند پیرامل کے ساتھ رشتہ ازدواج میں منسلک ہوگئیں،میڈیا رپورٹس کے مطابق اس شادی پر 10 کروڑ ڈالر کے اخراجات آئے۔

اس شادی میں بالی ووڈ کے بڑے بڑے ستاروں کے ساتھ،امریکا کی سابق خاتون اوّل اور صدارتی امیدوار ہیلری کلنٹن،سینیٹر جان کیری سمیت کئی بڑی شخصیات شریک ہوئیں۔

بھارت کے لحاظ سے اسے مہنگی ترین شادی کہا جارہا ہے،تاہم نصف صدی کے دوران یہ دنیا کی مہنگی ترین شادیوں کی فہرست میں دوسرے نمبرپر آسکی ہے۔

فنانس آن لائن نے اپنی رپورٹ میں انکشاف کیا کہ 37 سال قبل یعنی1981ء میں ہونے والی لیڈی ڈیانا اور شہزاد چارلس کی شادی تھی،جس پر اس وقت مجموعی طور پر 11 کروڑ ڈالر کے اخراجات آئے تھے۔

بھارت کے امیر ترین اور دنیا کے 19 ویں امیر ترین شخص 61 سالہ مکیش امبانی کی اکلوتی بیٹی 27 سالہ ایشا امبانی کی شادی کے یوں تو گزشتہ ایک ہفتے سے چرچے ہیں۔

دنیا کی تیسری مہنگی ترین شادی بھارتی تاجر لکشمی متل کی بیٹی ونیشا کی ہے ،2004ء میں فرانس میں ہونے والی اس شادی میں 6 کروڑ 60 لاکھ امریکی ڈالر کا خرچہ آیا تھا۔

چوتھی مہنگی ترین شادی برطانوی شہزادے ولیم اور کیٹ مڈلٹن کی رہی جو 2011ء میں ہوئی تھی جس پر 4کروڑ ڈالر سے کچھ کم کے اخراجات آئے تھے۔

Chatاپنی رائے سے آگاہ کریں