آپ آف لائن ہیں
ہفتہ9؍جمادی الثانی 1442ھ 23؍جنوری 2021ء
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
Jang Group

زارا نور عباس نے سردیوں میں نئی مصروفیت ڈھوند لی

پاکستان کی معروف اداکارہ زارا نور عباس نے سوشل میڈیا پر اپنے مداحوں کو بتایا ہے کہ وہ سردیوں میں بیکنگ کرنا کرنا پسند کرتی ہیں۔

جیو ڈرامہ سیریل ’دل تیرا ہو گیا‘ کی اداکارہ زارا نور عباس اپنے مداحوں کے ہمراہ سوشل میڈیا کے ذریعے رابطے میں رہتی ہیں اور آئے دن اپنے مداحوں سے  کام ، نجی زندگی اور اپنی خوبصورت تصاویر شیئر کرتی رہتی ہیں جن پر  ہزاروں کی تعداد میں لائیکس اور کمنٹس آتے ہیں۔


زارا نور عباس اپنے مداحوں کو اپنی پوسٹ پر دیئے گئے کیپشن سے ہنسانے میں بھی ماہر ہیں، زارا نور کے مداح اُن کے دلچسپ تبصروں کو بھی بے حد پسند  کرتے ہیں۔

حال ہی میں زارا کی جانب سے اپنی ایک تصویر انسٹاگرام پر شیئر کی گئی ہے جس میں وہ کچن میں کھڑی ایپرن پہنے ہوئے مکمل شیف نظر آ رہی ہیں۔

زارا نور کی جانب سے شیئر کی گئی تصویر کے کیپشن میں اپنے مداحوں کو بتانا ہے کہ ’وہ فُل ٹائم ایکٹر ہیں اور چھٹی والے دن شیف بن جاتی ہیں۔‘

انہوں نے اپنے کیپشن میں مزید لکھا ہے کہ ’موسم سرما کا آغاز ہے اور کچن میں موجود ہاٹ چاکیلیٹ اور ایپل پائیز بنا رہی ہیں۔‘ 

زارا نور عباس کی اس تصویر پر تا حال ہزاروں لائیکس اور تعریفی کمنٹس آ چکے ہیں، زارا کے مداحوں کا کمنٹ باکس میں کہنا ہے کہ انہیں زارا نور کو شیف کے روپ میں دیکھ کر بہت خوشی ہوئی۔

انٹرٹینمنٹ سے مزید