کالے چنے صحت کیلئے کیوں ضروری؟

January 23, 2022

باورچی خانے کی جڑی بوٹیوں اور مسالوں سے لے کر دالوں اور پھلیوں تک، ہماری خوراک میں مختلف قسمیں ہماری مجموعی صحت اور تندرستی میں اہم کردار ادا کرتی ہیں۔ ایسی ہی ایک اہم پھلی ہے جسے ہم سب کالا چنا یا کالے چنے کے نام سے جانتے ہیں جو اکثر چنا چاٹ بنانے میں استعمال ہوتے ہیں۔

کالے چنے ایک قسم کی پھلی ہے جس میں پروٹین، فائبر اور کاربوہائیڈریٹ جیسے غذائی اجزاء ہوتے ہیں۔ یہ وٹامن بی 6، سی، فولیٹ، نیاسین، تھامین، رائبوفلاوین اور مینگنیج، فاسفورس، آئرن اور کاپر سمیت معدنیات کا ایک ناقابل یقین ذریعہ ہے۔

کالے چنے میں موجود غذائی اجزاء مدافعتی نظام کو بڑھانے، پٹھوں کی مضبوطی، ذیابیطس کو منظم کرنے اور بالوں، جلد اور ناخنوں کی صحت کو بڑھانے میں فائدہ مند ہے۔

کالے چنوں کو حیرت انگیز فوائد:

کالےچنے میں موجود کاربوہائیڈریٹس آہستہ آہستہ ہضم ہوتے ہیں جو خون میں شوگر کی سطح کو کم کرتے ہیں۔ یہ انسولین کے خلاف مزاحمت میں حصہ ڈالتا ہے، اس طرح ٹائپ 2 ذیابیطس ہونے کا خطرہ کم ہوتا ہے۔

آئرن کے بھرپور ذریعے کے طور پر، کالے چنے خون کی کمی کو روک سکتے ہیں اور آپ کی توانائی کی سطح کو بڑھا سکتے ہیں، یہ آئرن ہیموگلوبن کی تشکیل میں اہم کردار ادا کرتے ہیں جو پھیپھڑوں سے جسم کے تمام خلیوں تک آکسیجن پہنچانے میں مدد کرتا ہے۔

کالے چنے ہاضمے کی خرابی کے علاج میں مدد کرتے ہیں کیونکہ فائبر ہاضمہ کو صحت مند رکھتا ہے۔ فائبر آنتوں پر دباؤ کو کم کرکے قبض کا خطرہ کم کرتا ہے۔ قبض کے علاج کے لیے کالے چنوں کو رات بھر پانی میں بھگو کر رکھیں اور صبح ادرک کا پاؤڈر اور زیرہ چھڑک کر کھا لیں اور پانی پی لیں۔

اس کے علاوہ، یہ کسی قسم کی جِلد کے لیے بھی حیرت انگیز کام کرتا ہے کیونکہ یہ مینگنیج کی موجودگی کی وجہ سے بڑھاپے سے لڑنے میں مدد کرتا ہے جو خلیوں کو توانائی فراہم کرتا ہے۔ یہ فری ریڈیکلز سے لڑنے کے لیے جانا جاتا ہے جو جھریوں کا سبب بن سکتے ہیں۔

چہرے کی صفائی کے لیے کالے چنے کا استعمال بھی کیا جا سکتا ہے۔ بس چنے کے پیسٹ کو ہلدی میں مکس کریں اور اس مرکب کو صبح اپنے چہرے پر لگائیں۔ اسے 15 منٹ تک لگا رہنے دیں اور پھر ٹھنڈے پانی سے دھو لیں۔ یہ نسخہ دھبوں کو کم کرنے اور آپ کے چہرے کو نکھارنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

زیادہ تر، مینگنیج کی کمی کے نتیجے میں بالوں کی نشوونما سست ہو سکتی ہے۔ یہ دیکھتے ہوئے کہ چنے پروٹین سے بھرپور ہوتے ہیں، یہ بالوں کو گرنے سے روک سکتے ہیں۔