آپ آف لائن ہیں
ہفتہ14؍شوال المکرم 1441ھ6؍جون 2020ء
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
Jang Group

فرانسیسی پولیس میں بنیادپرستوں کی تلاش

فرانسیسی پولیس میں بنیاد پرستی کے حامل افسران کی تلاش جاری ہے،  مقامی ٹی وی کی حاصل کردہ معلومات کے مطابق ، 3 اکتوبر کو پیرس میں پولیس ہیڈ کوارٹر میں حملے کے بعد سے 27 پولیس افسران کے حوالے سے بنیاد پرستی کی اطلاع ملی ہے۔

پولیس میں "بنیاد پرستی" کی زیادہ سے زیادہ اطلاعات کی نشاندہی کی جارہی ہے۔

فرانسیسی میڈیا  کے مطابق 3 اکتوبر کو پیرس پولیس ہیڈ کوارٹر  پر حملے کے بعد سے پولیس میں موجود انتہا پسندوں کی اطلاع ملی ہے۔

یاد رہےکہ3 اکتوبر 2019 کو پیرس پولیس کوارٹر میں چاقوزنی کے ذریعے پولیس کے ایک آئی ٹی ملازم نے چار پولیس افسروں کو قتل کردیا تھا۔

جن پولیس افسروں کے بارے میں اطلاع ملی ہے ان میں سے تین پولیس پریفیکٹ کے ذریعہ معطلی کی درخواستوں کے تحت ہیں اور دو کو غیر مسلح کردیا گیا ہے۔

جبکہ ان میں سے ایک کی خدمات ریجنل ڈائریکٹوریٹ آف جوڈیشل پولیس کے حوالے اور دوسرے کو ولیونیو لا گارنے (ہاؤٹس ڈی سائن) میں بحیثیت امن کارکن متعین کیا گیا تھا۔

مذکورہ بالا پولیس افسران کی پروفائلز یکساں ہیں، ان میں سے زیادہ تر افراد گارڈین آف دی پیس یا افسران ہیں۔ ٹی وی رپورٹ کے مطابق 7 اکتوبر کو داخلی نوٹ بھیجا گیاتھا۔

وزیر داخلہ کرسٹوف کاستنر نے 10 اکتوبر کو سینیٹ کے لا کمیشن کو بتایا کہ حملے سے پہلے "بنیاد پرستی کے 40 کے قریب واقعات" ہوئے۔

پیرس میں پولیس ہیڈ کوارٹر پر حملے کے بعد صدر ایمانوئل میکرون نے عوام سے کہا تھا کہ وہ اپنے ارد گرد بنیاد پرست افراد پر نظر رکھیں اوراس حوالے سے اطلاع حکومت کو دیں۔

بین الاقوامی خبریں سے مزید